Kayınvalidem bizi yakınlaşırken gördü, ne yapmalıyım?

Tam yakınlaşıyorduk eşimle az daha öpüşecektik ki kayınvalidem geldi. O an bişey demedi ama eşimin olmadığı bir zamanda bana bir daha ben buradayken oğlumla yakınlaşma dedi. Edepsiz damgası yedim. Bende oğlunu sevdiğimi ve böyle birşeyin mümkün olmayacağını söyledim. Misafir olarak kalıyor bizde ama misafirlikten daha kötü hareketleri var, ne yapmalıyım? Ciddi yorumları bekliyorum.
Kayınvalidem bizi yakınlaşırken gördü, ne yapmalıyım?
Cevapla