Sevgilim çok sıkıcı olduğumu ve konuşmadığımı söylüyor ne yapmalıyım?

Bu konu problem yaratacak kadar büyük mesele değil ama yinede rahatsız oldum. Aslında çok konuşan biriyim, arkadaş ortamında falan hep ön plandayım bir çok arkadaşım var ama bilmiyorum onun yanında neden böyleyim konuşuyorum aslında ama sıkıcı birimi olduğumu söyledi. Sıkıcı değil dev şekilde üşengecim doğrusu.
Sevgilim çok sıkıcı olduğumu ve konuşmadığımı söylüyor ne yapmalıyım?
Cevapla