Hislerimi net hoşlandığımı söylemediğim için mi bana yaptu bunu kafama takıldı?

Kızlı erkekli grubumuz var wp de 3 erkek 4 kız konuşuyoruz konuşma esnasında hoşlandığım kız var grupta sürekli yazdıklarımı beğenir o cevap yazar bana başkalarına yazmaz buluştuğumuzda karşımdaydı arada bir ayaklarıyla bacağıma vuruyordu bacağıma dokunduruyordu o da hastaydı ona geçmiş olsun yazdım o da bana sağol yavrum yazdı özelden yazdım ben de konuşuyoruz 2 haftadan beri tamam yavrum falan diyor bana canımlı sesli kalpli mesaj atıyoruz ben de kalpli kıyamam sana yazıyorum derken bugün sabah 2 gün önce uykusuzdum uyuyamadım günaydın napıyorsun dedim banaa uyu dinlen kardeşim yazmış neden dün hiç mesajıma cevap vermedi bugün yazdım iyi misin diye arda başım ağrıyor sürekli darlama beni iyi arkadaşsın ama bu aralar iyi değilim dedi. Sizce bu saaatten sonra ne yapmam lazımm. Mm

Hislerimi net hoşlandığımı söylemediğim için mi bana yaptu bunu kafama takıldı?
Cevapla