Sizi sevmekten soğutan sebepleriniz var mı? Varsa o sebepler nedir?

1 ) Sevgiyi zerre kadar hak etmeyenler deli gibi seviliyorsa,

2 ) En çok hak edenler sevilmiyorsa, ve bu yüzden yalnız kalıyorsa,

o zaman ben bu işi bırakıyorum. Bu ne biçim adaletsizlik böyle. Tadı kaçtı artık bu işlerin. Hayat, sevmek sevilmek için çok kısa. Sevmekten sevilmekten nefret ediyorum artık. Kimseyi istemiyorum.

Sizi sevmekten soğutan sebepleriniz var mı? Varsa o sebepler nedir?
Cevapla