Rengimizi göstermeden doğru ilişkiyi nasıl bulacağız?

Change my mind. Sen gerçekten iyi olan ilişkiye katacak olduğun özelliklerini yansıttığında karşındaki bunu elde etmek için rollere giriyor bunu sürdürüyor. İstediğini almaya devam etmezse çirkefleşiyor. 2 cinsiyet de böyle. Herkes romantizm istiyor ama asıl sevilmek istiyorlar sevmek değil. İlişki dünyası tam bir kaos. Ne kadar düşük zekalı varsa beynini tamamen kendini bir kalıba sokmaya harcıyor işi gücü bırakıp bunu yapıyor. Beyni de hareketlendiğinden tek buna odaklı olduğundan olsa gerek bunu iyi yapıyor. Bu yüzden bunun neden ilişkisi var dediğimiz herkesin ilişkisi var. Sen ben denersek çürükler bize gelcek. O yüzden rengimizi gösteremiyoruz. Bir de ben kendi açımdan hep böyle iyi iletişimci kalmıyorum kalamıyorum. Bu da gene bulmamı engelliyor. Takmayanlar takmamaya devam edebilir. Ama zamanımı harcamaktan sıkıldım

Rengimizi göstermeden doğru ilişkiyi nasıl bulacağız?
Cevapla