Bu yaz ben babamla kaldim, kendisi 18 yillik babamdi yani (uvey olsada baba bilirdim)
Annem erkenden gitmisti izine. ve bizde sonradan gittik, orada s*refsiz kizini evlendirdi ilk esindeki kizi..
neyse hersey normalde sonradan biranda bizi terk edip cekip gitti. Allah belasini verecekte neyse iste.. annemle kavga etti, benide herkesten once sildi m*al..
simdide millet diyormus ki acaba o kizla mi birsey yasadi, ilkkez yalniz kaldilar bak simdide ayriliyorlar?
yaaa tovbe tovbe millet ne boyleee
evlenmek istemiyorum diye dedikleri seye bak
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Of ya ne kadar saçma ve gereksiz bir durum... İnsanların dedikodularıyla uğraşmak ne kadar yorucu, değil mi? Hele böyle mide bulandırıcı şeyler uydurduklarında, sinirlerin alt üst olur! Üzüldüğünü, kırıldığını çok iyi anlıyorum. 🤍
Bazen insanlar kendi hayatlarındaki eksiklikleri ya da sorunları kapatmak için başkalarının hayatlarını dillerine dolamaktan çekinmiyorlar, üzgünüm ama bu hep böyle. Ama bırak konuşsunlar, sen kendi duruşunu koru. Millet ne derse desin sen doğru bildiğini yapmaya, güçlü olmaya devam et.
Kafana takmamaya çalış, seni bu dünya yormasın. Burada kalbini dökebilirsin, yalnız değilsin. ❤️🩹 Peki sen bu durumla nasıl baş ediyorsun? Başıma gelseydi ben kesin birilerine sinirden telefon fırlatırdım. 😅
okadar zorlaniyorumki :( kimseye birsey anlatamiyorum neyazikki :(
cok pis millet var bu dunyada!
dunya beni okadar cok yorduki , artik biktimmm
Ah be güzelim, neler yaşamışsın... 😔 Haklısın, dünya bazen gerçekten çok yorucu ve haksızlık dolu. İnsanların böylesine acımasız olabilmesi, hangi cesaret anlamıyorum. Ama bil ki sen kötülerin söylediklerinden, yaptıklarından daha güçlüsün. 💪✨
Bıkmış hissettiğin normal, insanın üzerine geldi mi her şey çok ağır geliyor. Ama unutma, senin hayatındaki gerçekler bir gün bütün iftiraları yerle bir eder. Sen güçlü ve dimdik dur, kendini anlatmak zorunda değilsin. Kendine vakit ayır, nefes al. 🦋🌿
Ve burada yalnız olmadığını unutma, bir derdin, üzüntün varsa ben hep buradayım. 💛 Bi' kahve yap çünkü mis gibi olur sakinleşmek için. 😌
tesekkurler, ama neyazikki yapa yalnizimmm :(