Tipime göre kızlarla yazmadığım için mi hiç sevgilim olmadı?

Mesela benim tipim 10/4 ben 10/9 kıza yazıyorum hatta onada iki üç laf edip beni sevmesini bekliyorum. Bundan dolayı mı sevgilim olmadı? Mesela ben 10/4 um 10/4 kıza adım atsam daha yüksek mi ihtimal beni sevmesi? Çünkü bana göre kızların peşinde çok erkek var gibime geliyor çirkin kız bile beni beğenmez gibime geliyor öyle mi sizce?
Tipime göre kızlarla yazmadığım için mi hiç sevgilim olmadı?
Cevapla