İnsanlarin bu dusunceye yobaz demesi beni delirtiyor sizin dusunceniz nedir?

18 yasindayim kisaca anlatiyorum koyde buyudum kucuk sehirde yasadim simdi bana garip gelen insanlarin kizlarinin ve oglanlarinin karsi tarafin ailelerinin yaninda cok rahatca konusup flort etmeleri ornegin bizde bu tamamen ayiba girer o oglani seviyorsak oglan tarafi ilk adimi atar tabi aileden gizli bormal arkadas gibi konusulur aile bilmeyecek ve yavas yavas is ilerledikce evlilik asamasina geldiginde kac zaman gecer bilemem ailesi ole tqnisilir ve evlilik vb. Olur

İnsanlarin bu dusunceye yobaz demesi beni delirtiyor sizin dusunceniz nedir?
Cevapla