Herkesin başına gelmiştir siz ne yaptınız? Ne yapardınız?

Kız arkadaşımla basit bir sebepten aramız açıldı.

Kız arkadaşım, arkadaşlarımla takılmamdan hoşlanmıyor ve bunu çekemediğini söylüyor. Bugün arkadaşlarımla buluştum, bu durumdan dolayı huysuzluk çıkardı ve beni sevmediğimi iddia etti. Konu ayrılığa kadar geldi.


Ona uzun bir mesaj yazdım; ne kadar sevdiğimi, onunla evlenmek istediğimi açıkça ifade ettim. Ama mesajımı sadece görüldü yaptı ve cevap vermedi. Şimdi kararsızım.

Bir şey daha yazmalı mıyım yoksa beklemeli miyim? O bana yazacak mı? Sizce bu durumda nasıl bir yol izlemeliyim?

Herkesin başına gelmiştir siz ne yaptınız? Ne yapardınız?
Cevapla