
Ben, kendi kendine yetebilen kadınları çok çekici ve aşık olunası kadın olarak görüyorum. Tabii, öyle kadınların kalbini kazanmak çok zor...
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ben, kendi kendine yetebilen kadınları çok çekici ve aşık olunası kadın olarak görüyorum. Tabii, öyle kadınların kalbini kazanmak çok zor...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kendi kendine yetebilen bir kadın hayattan alımını almıştır. Ask meşk böyle şeylere de prim vermez, üzülürsün delikanlı
Bilmem sana göre öyle olabilirr
Değil