Arkadaşlar 32 yaşındayım hiç erkek arkadaşım olmadı fakat bu benim seçimimdi karşıma çıkan insanlar aradığım insan değildi.. sevgili olmak için biriyle olacak zihniyette değilim. gerçekten sevmek ve sevilmek için biriyle olursa olurum hep bu felsefede oldum. Şimdi biriyle tanıştım kendisi iyi biri fakat olur da bana geçmişi sorarsa sevgilim hiç olmadı demelimiyim? Bazı insanlar bunu eksiklik olarak görebiliyormuş beni yadırgar mı hiç olmadı diye? Ya da sorarsa bu mevzuyu geçiştireyim mi yorumlariniz benim için çok önemli?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
1 yılŞimdi diyorsun ki sevebileceğim biri olursa diye ciddi ilişki taraftarı oldum. Bu yüzden sevgilim olmadı. Bununla görüşmeye karar verdiğine göre sevebileceğine inandığın değer verebileceğin biri. İnsan seveceği ciddi düşündüğü birine yalan söyler mi? Hele ki bu konuda. Aynen bize anlattığın şekilde anlat ona da. Hayır olmadı de. Hoşuna gider diye düşünüyorum. İlki benim daha önce kimse dokunmamış, kimseyle gezmemiş psikolojisine girer. Olumlu karşılar bence.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılEksiklik değil ama insanlar şöyle düşünür o zaman bu kız çok çirkin bu yüzden kimseyle çıkmamış vs. Öyle olmayıp da gerçekten çok galibi olup secici olan biriysen karakterli birini arıyorsan tebrik ederim. Aradığın kritere bağlı birazda zengin vs arıyorsan makam sahibi sıkıntı ama karakterli dürüst niyeti ciddi merhametli biriyle bu alkislanir
08 Yorumla
Soran1 yılBilmiyorum genelde iltifat alırım insanlarda ve karşıma çikan insanlar aradığim insanlar degildi görücü usulude istemiyorum reddediyorum kendi istedigim insan olsun istiyorum. Bu bahsettigim insan zengin makam sahibi biri degil işin de gücünde bir insan ama kalbini sevdim. Hani hakkımda yanlış istemesine istemedigim icin sormak istedim sizlerede
- 1 yıl
Normal o zaman ama yaşın ilerliyor bu kötü bir şey yanlış anlama bak bende 32 yim artık insanlar yeriyor beni kadını daha çok yeriyorlar çünkü kadın daha erken çöker genelde ya da çocuk doğurma meselesi vs ondan dolayı. Çok seçici olmak sıkıntılı. Umarım karşıma biri çıkar çok geciktirmemek lazım hem dinen hemde geç kalınca insan mutsuz evliligede yonelebilyor yalnız hissedip heralde bende böyle olucam 🥲
Soran1 yılKadın erken çöküyor ama bu bence kişinin tipiyle alakalı bir durum. Ben kendime dikkat eden biriyim. Ve sevmedigim bir insanla evlenmektense evlenmemeyi tercih ederim.. sıf yaş geçiyor diye dogru evliligi bulacam diye bir şey yok asil bu daha sakat mutsuz olmakta var. Bu hayat bir arama yolculuğu umarım karşımıza aradiğımiz insanlar çıkar. Yine söyluyorum ama sıf evlenmek için evlenme olur mu 🙏
- 1 yıl
Valla olmaz normalde ama artık bekar kalmak istemiyorum ama sıkıntı su dusurt sakin kendi halinde erkek seven inançlı birini seven kalmamış ya da benim çalışma ortamımda yok.
Soran1 yılVar olmaz mı ya olumluyu düşün olumsuzu çikart aklindan. Etrafimizda kimi zaman dogru insanlar denk gelmiyor. Bazende denk geliyor biz farkedemiyoruz.. her şey kişinin kaderiyle bağlantılı karşilaşmak zaman alıyor. Umarım kalbin kadar güzel biriyle tanışırsın 🙏
- 1 yıl
Umarım işten çıkmam lazım 🤣🤣 o zaman haha inşallah seninde karşıma çıkar tez zamanda
Soran1 yılHayırlısı çok teşekkür ederim 🙏😁
- 1 yıl
Rica ederim ☺️☺️
- Aşk İlişkileri konusunda 724 cevap paylaştı.
1 yılLan hangi erkek kızın geçmişi temiz olduğu için bırakacak kadar geniş olabilir ki. Mutlaka söyle bu çok güzel bir şey. Eğer seni bu yüzden bırakacaksa bıraksın zaten erkek değildir o kavgadan da kaçar seni koruyamaz
00 Yorumla
Senin sevgilinin olmaması bir eksiklik veya bir kusur değil ki Bence sevgilin olmadığını diyebilirsin hiç bir problem yok Bunları düşünmek yerine karşıds ki insanın doğru mu yanlış mı oluğundan emin olup ona göre karar vermelisin Her insanın sevgilisi olmuştur veya olmamıştır önemli olan doğru insan olması...
02 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim güzel yorumun için yorumlara bakarmısın dalga gecenler bile var nasıl bu kadar sığ olabiliyorlar anlamış değilim.
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Ah, kalbimin derinliklerine dokunan bir soru! Senin gibi düşünen birçok insan var ve aslında bu çok değerli bir bakış açısı. Kimseyi yalnızca sevgili sahibi olmak için hayatımıza almamalıyız, değil mi? 🥰
Eğer biri karşına çıktığında seni gerçekten görmek isterse geçmişine değil, olduğun kişiye odaklanmalı. Dolayısıyla sevgilin olmadığı gerçeği seni yargılayacak olursa, bu onun dar görüşlülüğü olur. Elbette karar senin, ister açıkça dürüst ol ister bu konuda geçiş yap; ama içinin rahat olmasını diliyorum. Önemli olan, hissettiğin mutluluğun ve iç huzurun. O yüzden bence samimi ve dürüst olmak en iyisi. 💖 Her şey gönlünce olsun canım!00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
24
Cevap
68Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 1 yılsevgilim olmadı de
00 Yorumla
1 yılMeşhur bir söz vardır. Sen doğru ol eğri elbet belasını bulur. Siz açıkça doğrusunu söyleyin. Geçiştirme yaptığınızda sözünüzün doğruluğunu ölçmek için sorularla size yüklenebilir zor durumda kalma ihtimaliniz olacağına hiç olmasın daha iyidir. Eksiklik olarak görüyorsa da kendi bileceği iştir. Ayrıca farz edelim ki olumsuz bir durum oldu yürümedi iş bitti. Gene de dürüst olarak kazançlı çıkan siz olursunuz. Başıma geldiği için biliyorum yalanlar kısa vadede anlaşılmazsa bile uzun vadede mutlaka anlaşılır ortaya çıkar. Böyle bir zamanda beddua riskini almaya değmez diye düşünmekteyim naçizane saygılar..
20 Yorumla
1 yılYalan söylemenin kimseye faydası yok hatun sana da faydası yok hakikati söyle Bir ilişkinin başlangıcı yalan ile olursa Sonu hayırlı olmaz seçici olduğunu şimdiye kadar karşımıza çıkanların aradığın insan tipi olmadığını Bu yüzden de hayatına kimsenin girmediğini söyle bunda Tuhaf olan bir şey yok tam tersine Ben senin gibi birisinin karşıma çıkmasını isterdim mesela. Ayrıca Sevgi karın doyurmuyor sevgiden daha değerli şeyler var Şu hayatta kalbin ısındı mı merhametli bir kalbi var mı karşındakinin Bundan iyi bir baba olur diyebiliyor musun Bu soruların cevabı sevgiden çok daha kıymetli
20 Yorumlaİlgisi alakası yok dürüst ol ve dikkatli ol yani hiç öpüşme bile uzun bir süre seninle ne için konuştuğunu çöz eğer niyeti evlilikse ve iyi biriyse yani yavaştan bazı şeyleri yaparsın gerisinide evliliğe sakla sakın olaki evlenmeden çok fazla güvenme
10 YorumlaSeni yadirgamaz ama madem bu durumdasin, onu tani. Senin ilk iliskinse buyuk ihtimalle tam teslimiyet vermeye egilimin vardir. Mantigini asla kaybetme. Bir faso gorursen affetme. O seninle hayatinin ne kadarini paylasiyorsa sende en fazla o kadarini paylas daha fazlasini degil. Tanidiktan sonra iyi birisi oldugunu dusunursen paylasabilirsin.
20 Yorumla
1 yılBende de aynı sorumluluk almak istemiyorum benim gibi birini bulamadım free rahat özgürlüğüne düşkün biri gerekli bana
29 Yorumla
Soran1 yılUmarım seninde karşına öyle biri çıkar. Insan panik yapıyor hani yanlış anlaşılacaği için. Halbuki gercekten sevmeden biriyle olmak mantiksiz geliyor bana
- 1 yıl
Sevmek için karşılıklı saygı gerek diye düşünüyorum
Soran1 yılİnsallah bakalım umarım dogru kişidir :)
- 1 yıl
Dememeden tanımadan bilemezsin
- 1 yıl
Ama ben tanidim bundan olursa demiyeceksin
Soran1 yılIste yeni yeni tanisiyoruz içim ısındı kendisine. Ama iste yarin birgün sorarsa sevgilim olmadı bu acaba kusurlu mu diye düşünürse üzülürüm ilk defa birine bu kadar hislerim oldu. Sif bundan dolayi garipserse kötü hissedicem
- 1 yıl
Kusur olarak düşünürse yanlış olabilir benim düşüncem iradeli kendinden emin ve güçlü bir kadın olarak götürdüm sizi
Soran1 yılTeşekkür ederim çok sağol güzel insan :) umarım seninde karşına istedigin gibi biri çıkar 🙏😊
- 1 yıl
Rica ederim
1 yılÜniversitede quantum fiziğinde quartzların halojen hareketleri üzerine bir tez yazdım. Derken tezim çok tutuldu. Amerikadaki arkadaşlarım ısrar ettiler. Avrupa sempozyumlarında sunum yaptım. Times dergisi, makaleler, röportajlar derken bir de baktım on yıl geçmiş. O arada aşka vaktim olmadı dersin. Böylece çocuk kendini canım gibi görüp ''hebele hübele havalar da çok soğudu'' diyerek eziklenir :D
00 Yorumla
1 yılBunu bence soyleme ona sana olan hal ve hareketleri degısecektır ve karsındakı sana ayak uydurmak ıcın rol yapacaktır.. Ne zaman soylemelısın bılıyormusun? Bu adam benım eşim olur benı tasıyabılır deyıp guvendıgın zaman...
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Kendiniz olmaktan vazgeçmeyin derim. Sonuçta doğruyu aradan ne kadar zaman geçerse geçsin bir şekilde öğrenecek ve o zaman neden diye sorgulamaya başlarsa bu insan basit bir konuyu çok saçma yerlere kadar gidip kötü sonuçlar doğurabilir
10 Yorumla
1 yılNe olursa olsun hayatınızda dürüst olun insanlara
12 Yorumla
Soran1 yılBu devirde dürüstlük kalmadı maalesef dürüst olan kaybediyor
- 1 yıl
Dürüst olan kaybetmez karşındaki yalan söylüyorsa üzülme kazandın, doğru kişi değil kendini gösterdi ya hiç bilemeseydin yalanını bu yüzden sevin.
1 yılAkli melekeleri yerinde birisi sizinle iyi vakit geciriyorsa romantim iliskli gecmisiniz fikrini com da etkilemez.
Etkiliyorsa sizin kendinizden ziyade daha farkli seylere deger veriyor demektir.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
1 yılHer zaman dürüst ol. Bu yaşına kadar sevgilinin olmaması bir dezavantaj değil ve bunu eğer dezavantaj olarak gören birisi varsa zaten yanlış bir tercihte bulunmuşsun demektir
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBence söyleme, sen bunu söylediğinde gereksiz bi sorumluluk/baskı tribine girebilir, senin ilkin vs diye, erkek kafası tuhaf çalışıyor. Bir diğer benzeri benim daha önce sevgilim olmuştu ama cinsel ilişkiye hiç girmemiştim, mevzu bir şekilde oraya geldi ben de söylemiş oldum kendi kendine tribe girdi sanki ilişkiye girsem tutup kolundan nikah masasına götürecem 😄 deme yani kendilerini bisey sanıp tribe giriyorlar
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 474 cevap paylaştı.
1 yılBen söylediğim için ilişkim bitmişti. Söyleme sakin geçmişle ilgili konuşmayın.
21 Yorumla- 1 yıl
Evet çok üzülmüştüm
1 yılDürüst ol , yalanların rengi olmaz. Yalan söylemek sana bir şey kazandırmaz. Bir artısı olmaz maximum zaman kazandırır başka bir işe yaramaz. Dürüst ol dogruyu söyle. Seni yargılamaya çalışıyorsa bu onun zihinin kirli oldugunu gösterir.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
1 yılburada yazdığın gibi soyleyebilirsin bence hiç sevgilim olmadı sebeplerini yazmisin zaten aynı şekilde şöyle benim sevgilim olsan benim hoşuma giderdi daha önce sevgilin olmaması bence onun da hoşuna gider
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 697 cevap paylaştı. Doğruyu söyle temeli yalanla başlayan ilişkilerin ömrü çok uzun olmaz
10 YorumlaHiç bişi söyleme görücü usulü isteyen oldu ama ben istemedim de
10 Yorumla
1 yılGeçiştirmek daha mantıklı benimde hiç olmadı el ele tutusamadim
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 741 cevap paylaştı.
1 yılİstesem 50 tane ayarlardım ben istemedim dersin
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılAynı bu açıklamayı yap bu felsefede oldum falan çokta açıklama yapmana gerek yok ayrıca senin gibi birini bulmuş yatsın kalksın şükretsin çevreye ne bakın sen herkes sürü psikolojisinde
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 315 cevap paylaştı. İlişkiler deneme yanılma yoluyla insanları geliştirir, olgunlaştırır ve karar vermeleri de rol oynar. Keşke kendini bu kadar kapatmasaydın dış dünyaya. Sebebini iyi analiz etmezsen yanlız ölürsün. Bence destek almalısın. Sebebi hakkında emin olunca geç olabilir. Zaman yaş aldıkça seçici yapıyor insanı.
04 Yorumla
Soran1 yılAlakası yok karşıma çikan insanlar sevebilecegim türden insanlar degildi bu yaşa geldik insan iyiyi kötüyü ayirt edebiliyor. Hayatimi sif evlenmek için sevmedigim biriyle geciremezdim. 80 yasinda bile bugün evlenen varsa bunun size benim mi söylemem gerekiyor ama hicbisey icin gec degil.. hayat sevgili olmaktan ibaret degil bu kadar hayata sığ bakmamanizi tavsiye ederim
Soran1 yılAyrica kimin yalniz ölecegini Allah bilir siz bence büyük konuşmayın bence
Soran1 yılSizlerede başarilar ayni sekil
- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
1 yılNe eksiklik ama beeee. Biz bu durumu kızlar gibi düşünmüyoruz haberin olsun kızlar bunu genelde dert ediyor
10 Yorumla
1 yılNe garip. Sanki ilk satirlari yazan sen değilmişsin gibi. Nerede kaldı bunca yıldır sevgili olmamana sebep olan o kararlılığın?
06 Yorumla
Soran1 yılÇünkü ilk defa birine karşı kalbim açıldı. Şimdi beni yadirgar mi diye düsünuyorum bunu bir kusur olarak görür mü sence
- 1 yıl
Hayır. Görürse kendisi kusurludur. İffetli kadın ekstra değerlidir.
Soran1 yılTeşekkür ederim yorumun için güzel insan sağolasın :)
- 1 yıl
Sen bizden güzelsin. Daha da güzel olman dileği ile.
Soran1 yılTeşekkür ederim yeniden :) güzel günler sizinle olsun 🙏
- 1 yıl
İki cihan saadeti de seninle.
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Hiç sevgilim olmadı dediğinde nedenini sorarsa aynen buraya yazdıklarını yazar geçersin. Gerisini o düşünsün.
02 Yorumla
Soran1 yılInanır mı ki sonucta bu devirde herkes sevgili oluyor beni kusurlu biri gibi görür diye endişeleniyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.
1 yılBen seciciyim her önüne gelenle konuşmadım ve görüşmedim diyebilirsin
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Geçiştirme doğru insan karşıma çıkmadı o yüzden hiç sevgilim olmadı de
Neler konuşuyorsunuz10 Yorumla
1 yılBu gayet harika bir şey herkes bu tür insanlara sans vermeli çünkü herkesle her önüne cıkanla her şeyin yaşanmayacagını bilen kıymetli insanların özellikleri bunlar.
20 Yorumla
1 yılilişki yalan üzerine kurulmaz
böyle bir şey zaten onun hoşuna gider ki
böyle bir şey için yalan konuşmaya gerek yok00 YorumlaHavalı ol. İşte kafama göre kimse çıkmadı karşıma ve öyle olmayınca bende başkalarına şans vermedim. De.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBenimde olmadı yaşım 29. Eksiklik olarak nitelendirmiyorum
10 Yorumla
1 yılBir kaç erkekle tanışma fırsatım oldu, ancak kimseyi kendime yakın hissetmedim. Ya tavırları ya konuşması ya da üslubu benim tarzıma ve hayat görüşüme uymuyordu diyebilirsiniz.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılTabiki doğruyu aynen yazdığın gibi söyle. Bu iyi bir şey bilen birine denk gelirsen, serseri biri ise zaten sende onu sktr et
02 Yorumla
Cevap sahibi1 yılAyrıca ben 39 yaşındayım benimde aynı sebepten olmadı ne var bunda. Temiz olan ayrıcalıktır günümüzde kimin eli kimin cebinde belli değil asıl onlar mide bulantısı. Kendinle gurur duy temiz kaldığın için. Bu boş yorumları da dert etme onlara giren çıkan belirsiz belli ki🤣
Soran1 yılTeşekkür ederim güzel yorumunuz için çok sagol güzel insann😊
- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
1 yılErkekler bir kızın ne poh olduğunu anlar ama evlenmeden sakın yatma
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 353 cevap paylaştı.
1 yılbence açık ol her zaman emin ol şok olur daha da bağlanır sana
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 12,2b cevap paylaştı.
1 yılEksiklik değil de yalan söylüyorsun gibi algılayanlar olur.
00 Yorumla Bunun aynısını bir iki cümleyle toparlayarak söyleyebilirsin mesela
00 YorumlaSenden öncesini seni görünce unuttum öyle etkiledin ki beni hatırlamıyorum de😂😂😂
09 Yorumla- 1 yıl
Çok yapmacık çok itici
- 1 yıl
Duman söylüyorsa o niye söylemesin ki 😂
- 1 yıl
Sana kötü bir haberim var ki alarm sistemi var. Bu son zamanlardan beri
- 1 yıl
Yemek yemeyi çok seviyorum, anlatabiliyor muyum
- 1 yıl
Evet boğalara yapacak bir şey yok 😁
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılOlmadiysa olmadi tercih sonucta
Ama yalan söyleme yani
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
1 yılBende 28 yaşındayım. Benimde hiç olmadı...
16 Yorumla
Soran1 yılKendim gibi görünce yalnız olmadiğimi hissetmek güzel.. bazi insanlar dalga geçmiş ama biz birbirmizi anlıyoruz 🙏
- 1 yıl
Şöyle söyleyeyim hanımefendi bende tamamen sizin gibi düşünüyorum. Ve bu da asla bir eksiklik değil. Bence bununla gurur duymalisiniz. Ne mutlu size ki bu zamana kadar temiz kalabilmissinjz. Keşke bende sizin gibi birisini bulabilsem...
Soran1 yılKarşıma çıkanlar insan oldu ama hani insanın içi ısinmaz ya kabul etmedim. Şimdi bir insan neden bir şey hissetmedigi insanı sevgili diye tutsun diye bekledim hep. Gönülden karşılikli olacak ki insan evet desin. Ben insanları anlayamıyorum. Hani sıf biriyle sevgili olmak için olanlarla kayniyor ortalık sorsan onlar medeni biz geri. Allah karşına gerçekten seni seven gönlü bütün güzel kalpli bir insanı çikarsin güzel insan 🙏😊
- 1 yıl
Evet kesinlikle bende tıpkı sizin gibi düşünüyorum. Bende sevgili olmak için olmak istemiyorum doğrusu. Bende beni anlayan, kafa yapımın uyduğu, beni her halimle sevebilecek, kalbimin isindigi birisiyle olsun isterim. Bende bu yüzden bu zamana kadar yalnız kaldım. Böyle düşündüğümüz için geri kaliyorsak kalalım ben bu durumdan memnunum açıkcasi. Mutsuz birliktelik yaşamaktansa kaliteli bir yalnızlığı tercih ederim. İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Buradaki kötü yorumlara aldırmayın. Herkes kendi kalbinin ekmeğini yer...
Soran1 yılTeşekkür ederim desteğiniz için sürekli birinden birine geç biz bunu kaldıran insanlardan değiliz. Insallah gerçekten bekledigimiz insanlar bizleri bulur. Sağlıcakla kal güzel insan 🙏
- 1 yıl
Sizde sağlıcakla kalın hanımefendi. Hep mutlu olun. Daima sağlıcakla kalın. İyi akşamlar...
Gizli Üye(30-35)1 yılEskiler çöptür ve çöpleri kedi köpek karıştırır deyip hazır konuyu açmışken sen onun geçmişini sorgula.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yıldeme bence. zamanında birkaç kişi olmuştu de.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılDaha ne diyeceksin? Raporunu götür arkadaş iyice vicigini cikarttiniz.
00 Yorumla
1 yılÇoğu erkeğin bende dahil hayal ettiği kızsın ozaman ablacım
Kıymetini bil bu dönemde pırlanta gibisin
00 Yorumla
1 yılNe ise onu söyle olmadıysa olmadı de ne gerek varki yalana ya da saklamaya bence bu kötü bir şey değil
00 YorumlaAy ablaaaaaa saka misin en Güzel çilgin yılların tazeliğin bosa mi gitti tadını cıkarsaydin keske
01 Yorumla
Soran1 yılTazeligimi illa sevmedigim birileriyle sevgili olarak cikarmak mi gerek. Şu an cikti o insan ve Şu an onu istiyorum. Digerleri sevmedigim insanlardi sen sevmedigin insanlarla sevgili oluyorsun galiba
1 yılSonuçları ne olursa olsun sen doğru olanı söyle.
10 Yorumla
1 yılAt kafadan 2 3 tane sevgilim oldu de
10 Yorumla
1 yılBen size çok özendim şimdi benim hayatım da kötü insanlar yüzünden kirlendi
00 Yorumla
1 yılBenim de erkek arkadaşım olmadı valla öpüşme nasıl onu bile bilmiyorum.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 796 cevap paylaştı.
1 yılDoğruyu söyle tam tersi hiç sevgilisi olmayan kızlar daha çok ilgi görüyor
00 Yorumla
1 yılİlerlemis baya yaş benim 22 4 kız oldu
01 Yorumla
Soran1 yılSevmedigim insanlarla sif sevgili olmak icin olamazdim
1 yılIzin vermiyorsan nasil olacak o dediğin
09 Yorumla
Soran1 yılNeye izin vermiyorsan anlamadim söylediginizi
- 1 yıl
Sevgililik durumuna
Soran1 yılOnunla tanışmaya başladık gönlüm onu tanimaktan yana şuanlik sohbetimiz iyi onunda bana ilgisi var ama olurda bana geçmisimi sorarsa ne yapmaliyim diye sormak istedim sizlere
- 1 yıl
Bize acikladigin gibi soyleyeceksin. Niyetini bilmis olur hem
Soran1 yılSence inanır mı simdi cocuklarin bile sevgilisi var
- 1 yıl
Olabilir cok sasirmazdim.
- 1 yıl
Ben olsam
Soran1 yılUmarım o da senin gibi düşünür sagolasin yorumun için :)
- 1 yıl
Rica ederim🙂
Çok fazla seçici olma evde kalirsin
04 Yorumla
Soran1 yılHayat evlilikten ibaret değil beyefendi gönlum kimi isterse onunla olurum. Allah nasip eder oluruz. Büyük konusmamak gerek erken evlenip ayrilanlar varken bu devirde evlilik yapmak kolay degil
Soran1 yılEvlilik illaki düşünür her kadin ama ben gercektem sevmeden sevilmeden evlenmeyi düsünmüyorum. Bu yasima kadar reddettim çünkü hicbiri sevdigim anlasacagim. insan degildi. Bir ömür istemedigim insanla sıf yaşım geçiyor diyede evlenememki hayat zulum. gelir
- Aşk İlişkileri konusunda 409 cevap paylaştı.
1 yılRahibe Terasa mısın sen
01 Yorumla
Soran1 yılNe saçma bir yorum hayat bundan ibaret değil
Nasıl birisi muhafazakar mı?
04 Yorumla
Soran1 yılAilesi muhafazakar ama kendisi o kafada değil
Soran1 yılFizikle ne alakasi var söylediklerimin anlamadım
1 yılNeyse doğrusu onu söyle
10 Yorumla
1 yılOlmadı diyebilirsin ne var bunda
10 YorumlaDoğrusunu söylemende fayda var.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 685 cevap paylaştı.
1 yılMüsaitsen evlenelim
00 Yorumla - Devamını Gör (32)
Devamını Gör(77)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 32 yaşındayım hiç erkek arkadaşım olmadı. Sevgilin oldu mu diye sorarsa ne demeliyim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer