32 yaşındayım hiç erkek arkadaşım olmadı. Sevgilin oldu mu diye sorarsa ne demeliyim?

Arkadaşlar 32 yaşındayım hiç erkek arkadaşım olmadı fakat bu benim seçimimdi karşıma çıkan insanlar aradığım insan değildi.. sevgili olmak için biriyle olacak zihniyette değilim. gerçekten sevmek ve sevilmek için biriyle olursa olurum hep bu felsefede oldum. Şimdi biriyle tanıştım kendisi iyi biri fakat olur da bana geçmişi sorarsa sevgilim hiç olmadı demelimiyim? Bazı insanlar bunu eksiklik olarak görebiliyormuş beni yadırgar mı hiç olmadı diye? Ya da sorarsa bu mevzuyu geçiştireyim mi yorumlariniz benim için çok önemli?

32 yaşındayım hiç erkek arkadaşım olmadı. Sevgilin oldu mu diye sorarsa ne demeliyim?
Cevapla