Sevgilime söylediğim istekler yüzünden benden ayrılması normal mi?

İlk sevgilim ve 7 yıldır beraberiz. herşeyi o başlattı. Ben sadece ileriye gitmek istedim ve artık yaşımın geldiğini söyledim. Bana evlenmeden olmaz diye diretti ama her seferinde bir yere kadar gidip ilerisi olamaması beni rahatsız ediyordu. Sonra bana. Ahlaksız terbiyesiz demeye başladı. Bildiğin damga vurmaya çalıştı. Şimdi de her yerden engelledi ve öylece kala kaldım. Bir erkek neden ileriye gitmeyi istemez?
Sevgilime söylediğim istekler yüzünden benden ayrılması normal mi?
Cevapla