Hoşlandigim çocugun dogum gününü kutlamali miyim evetse nasıl bir şekilde yaziyim fikirlerinizi bekliyorum?

Dolaylı yoldan açildim yani hoşlandıgımi belli ettim daha önce konuşmuştuk ama şu an konuşmuyoruz fikir almamin sebebi de manitasi da olabilir tersleyebilir yani nasil olsam bilemedim her türlü yazma tarafındanim zaten ama fikirlerinize açigim

Yaz
Yazma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Hoşlandigim çocugun dogum gününü kutlamali miyim evetse nasıl bir şekilde yaziyim fikirlerinizi bekliyorum?
Cevapla