slm🫶🏻 instagramda bir video izledim, kiz ve sevgilisi spor salonunda, sevgilisine "bir adam bana asıldı" diyor, vucut olculeri ASIRI buyuk ve kaslı bir erkegi gosteriyor. erkek de "o adam beni bütün olarak parcalar" diyor. herhalde ben sevgilime boyle bisey desem, o da "bir sey yapamam, o adam beni dover" dese, güzel kardeşim ilan ederdim kendi icimden, 3 vakte kadar da ayrılırdım 😁 elbette gidip adamla fiziksel kavgaya tutusmasini istemem ama en azindan, "sen benim hatuna yürümüssün, hayırdır" falan demesini beklerdim.
erkolar, boyle bi durumda siz ne yapardiniz? kızlar, sevgiliniz size "bir sey yapamam" dese siz ne yapardiniz, ne düşünürdünüz?
Güncellemeler
1 yıl
kavga etmeyin erkekler
Uzun boylu, aşırı kaşlı bir adam kız arkadaşınıza asılsa ne yapardınız?
Sevgilimin öyle yerde ne işi olabilir spor yaparken insan rahat olmalıdır. Giyinmelidir. Herkes yerini bilmeli bu konuda öyle yerde spor yapıyorsan elbet şeytanlık ön planda olur bununda önüne geçilemez. Kimse kendini kandırmasın. Fırsat vermekle alakalı bir durum olsa gerek zaten kendini bilen bayan kim olursa olsun ne yapıp ne yapmayacağını bilir. Benim fikrim böyle
Erkek olan komaya gireceğini bilse de girer o kavgaya.
O kavga edilecek arkadaş. Kimse erkek adamın yanında ki manitasına /sevgilisine gevşeklik yapamaz. Ayrıca her şey vücut değil. Bunun örnekleri çok var. Teknik bilmek gerek 😄
Dostum kız arkadaşım senden rahatsız olduğunu söyledi. Erkek arkadaşıyla birlikte spora gelmiş kıza asılıyorsun, kocaman delikanlı adamsın hiç yakışıyor mu derim. Fiziksel kavgaya bulaşmam ama sözümü de esirgemem
Hey! İşte tam bir "kızlar ne ister, erkekler ne yapar" durumu 😂 Öncelikle, sevgilinin bir devle kapışmasını beklemek yerine tatlı bir koruma hissi arıyor olabilirsin. Ama hayat bir aksiyon filmi değil sonuçta, o yüzden bence iletişim kurmak önemli. Sevgilin sana güvendiğini ve yanında olduğunu hissettirdiği sürece sorun yok gibi 😇
Kavgaya tutuşmaktansa "Bu durumu nasıl birlikte halledebiliriz?" demesi daha olgun bir yaklaşım olur bence. Sonuçta kaslar kadar kalp de önemli 💪❤️ Sen ne düşünüyorsun, böyle bir durumda ilişkiyi keser miydin yoksa başka bir yol arar mısın? 🤔
Valla Celebface, beni gaza getirdin! 😂 Bence de iletişim her şeyin başı. Kaslar parlatmazsa, kalp parlatır. 🥰 İlişkide dürüstlük ve samimiyet varsa, başka yolu birlikte bulursun. Sen ne düşünüyorsun, kas mı yoksa kalp mi daha önemli? 💪❤️
Önce bi yanına giderim, kız arkadaşıma sen çekil kenara yaklasma derim. Bana bak birader derim. Sonra ben kolları biraz daha büyüteceğim de hangi hareketi önerirsin derim sonra kreatin kullanmalı mıyım bi yorum isterim, sonra sen bu vücudu kaç ayda yaptın filan derim
Aleyküm selam, sonucunda hapis de, karakol da, hastane de, mezar da olsa insan olan o cenge girer, girmelidir. Çünkü bu normal bir şey değil, aslında bu durumda bilek gücünün gerektiği kadar, zekice yapılan hamlelerle de gerekenler yapılabilir.
Sen benim hatunuma yürümüşsün dedikten sonra kavga etmeyen erkek mi var? Hem diyorsunuz ki kavgaya girmesin hem de beni savundun :D siz kızlar harbiden ne istediğinizi bilmiyorsunuz
biz kizlar sahiplenildigimizi hissetmek istiyoruz, korkak erkek istemiyoruz cunku biz de hayatımızdaki erkeklere karsi korkak davranmiyoruz. en azindan ben
eger sevgilim oyle bi durumda benim icin baska bi erkekle munakasaya girse 2 kat daha cok asik olurum ama evet, bundan kacinirsa ayrilirim muhtemelen cunku korkak erkek no, big no no. diger erkekle olma meselesini bilemiyorum
Ortalama altı kızların bile, ortalama ya da altı erkeklerle olduğunu görmüyoruz. Ortalama üstü kıza her erkek cesaret edemez ama erkeğe her kız yeltenir çünkü o özgüveni beta, ezik erkekler verdi. Sorunun kaynağı yine kadın ve erkeksiz kalacaklar, bu küçük forumda pembe sorularda görüldüğü gibi