Sevgilimin ortak arkadaşlarımız muhabbet başka yere gitti?

Arkadaşlar 6 yıllık sevgilim var onu ölümüne sonsuz seviyorum evlenicez birlikte büyüdük biz iki yıllık sevgiliyken ortak erkek arkadaşlarımız vardı muhabbeti hep başka yerlere götürüyorlardı ben de buna izin verdim hatta istediklerinden fazlasını konuştum onlarla ama sadece mesaj aldatma değil sizce bu aldatma mı arkadaşlar ben hiçbir şey hissetmedim bilmiyorum arkadaşlar ben napıcam vicdan azabı çekiyorum keşke tekmeyi koysaydim başlarda erkeklere bu olaylardan sonra bir daha asla güvenmiyorum 4 yıldır erkek arkadaş bile edinmiyorum artık bitti yemin ederim hayatımda Sevgilimden başka kimseye bir şey hissederek konuşmadım bu konuları onlarla neden konuştum bilmiyorum yıllardır vicdan azabı çekiyorum sevgilime açıklayıp özür dilemek istiyorum ama cesaret edemedim kesinlikle söylemem lazım aldattığımı düşünür mü
Güncellemeler
1 yıl
Çok kötüyüm bakin zaten antidepresan kullanıyorum aldatmadim ben onu aldatmadimm bir şeyler hissetmedim bakın ben onu aldatsam kendimi keserim aldattın diyorsunuz bakın kendime zarar vericem yapmayın 😭
Sevgilimin ortak arkadaşlarımız muhabbet başka yere gitti?
Cevapla