Güzel giden ilişkimiz vardı birden terketti pişman olmasını istiyorum?

3 buçuk aylık ilişkimiz vardı gayet ilgiliydi son bir hafta ilgisi azaldığı için sıktım neden böyle oldun diye ondan bana net olmasını istedim o da yarın konuşuruz diyip kayboldu bir daha ne aradı ne de cevap verdi sonra tamamen bitirdiğini söylemişti yakın arkadaşıma 1 ay sonra ortak arkadaşımıza ne yaptığımı nasıl felan sormuştu tabi ben hiç yazıp aramadım yakın kız arkadaşımın da tiktok hesabına o süreç içerisinde bakıyordu baktığı için gözüküyordu beni yani heryerden engellemişti bende meraktan kaldırmış mı diye aradım çaldı sonra hemen kapattım mesaj attı cevap verdi ona neden bana hiç yazmadığını sordum o da gayet iyiydin mekanlarda takılıyordun diyip konuşmak istemiyorum dedi. Yakın kız arkadaşımla aralarında kötü bir diyalog geçtiği için bende ona sinirden hakaret içerikli mesajlar yazdım yine engelledi 3 gün öncede ortak arkadaşımıza bana sevgisinin kalmadığını kimseyi hayatında istemediğini söyledi sizce ne yapmalıyım bu saatten sonra istemiyorum ama pişman olsun istiyorum sadece
Güzel giden ilişkimiz vardı birden terketti pişman olmasını istiyorum?
Cevapla