Kaç kez evde buluştuk öpüştük sarldk... sonra bana ilgisiz diye bitirdim.. iyi mi yaptım hiç mi aklına gelmem aynı yerde yaşıyoruz?

2 gün oldu... Yazmadı engele attm bnde.. sizce dönmez mi bna yazmazmi.. bnde sinirden engele attm ama istese ulaşır.

Kaç kez evde buluştuk öpüştük sarldk... sonra bana ilgisiz diye bitirdim.. iyi mi yaptım hiç mi aklına gelmem aynı yerde yaşıyoruz?
Cevapla