- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
1 yılKız kardeşi olabilir (normal)
Annesi olabilir (normal)
Teyzesi olabilir (normal)
Halası olabilir (normal)
Kuzeni olabilir "baba tarafi veya anne tarafı fark etmez"( biraz sorgulamak lazım neden o açtı diye aralarında bişey olabilir mi diye)
Işyerinden birisi açmış olabilir (yine sorgula)
Hiçbiri değil boynuzlanabilme ihtimalim olabilir
ya da kaza yapmıştır olay yerindeki herhangi biri olabilir
Fevri hareket halinde olmaktansa sakince sorup öğrenmek gerekir
Tabi eşe karşı şüphe varsa en ufak şey pire ısırığı gibi kasindirir insani
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılYakın karşı cins arkadaşı olamaz.
Üniversite, kurs, mahalle, iş yeri vs. Gibi yerlerde arkadaşı olabilir sadece orada kalmak ve gayet net bir duvar koymasıyla.
Net bir duvar koyduğu hiçbir insanın telefonunu hiç kimse Açamaz.
Dolayısıyla demek ki ayrı bir samimiyet gelişmiştir. İsterse hiçbir şey yapmasın. Kabul edebileceğim bir durum değil. Zktiri çeker yoluma bakarım ölüm kalım hastalık gibi durumları kanıtlarıyla sunabilirse belki düşünülür. Ki onuda anlarsın bu arada ilk soruşta sen kimsin bilader dediğimde anlaşılır, tatmin olmazsam. İkisini de tatmin ederim.. fazlasıyla.34 Yorumla- 1 yıl
Tahmin edeceğim kadar iyi betimlemişsin😅
- 1 yıl
E herhalde, ben cevap veriyorum kız ayıQ ol DKDBVSSHSSVSSGG
- 1 yıl
😅😅😅
- 1 yıl
jzgxzbgdjshssh :d
Aşk İlişkileri konusunda 405 cevap paylaştı. Kıza telefonu o "sevgili"me vermesini söyler ve ona lafları boy boy dizdikten sonra engellerdim.
Açıkçası hatayı kızda pek de aramazdım. Belki benden haberi bile olmadı hiç. Ancak ilişkisi olan ve sadıklıkla yükümlü olan sevgilim, onu haşlar ve terk ederdim.26 Yorumla- 1 yıl
Çok doğru demişsin.
Ahahaah benim tepkilerde bu olurdu😅😅 - 1 yıl
Aynen öyle hırs meselesi yapmayıp o an kusmak sonra arkaya bile dönüp bakmamak.
Ahahaha ay neyseki başıma bu gelmedi😅😅 - 1 yıl
Umarım umarım🙏🏻🙏🏻
Hayat iyilerle karşılaştırsın ve güvendiklerimizle🌸
- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
1 yılBöyle bir şey olursa benimle hiç bir bağlantısı kalmaz bunun açıklaması da olamaz. Nasıl benim telefonumu benden başkası açamaz benim dışarıda başıma bir şey gelmediği acil bir durum olmadığı sürece sevdiğim insanın da telefonunu başkası açamaz
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
79Cevap
u 1 yılÖnce kim olduğunu öğreniriz, sonra icabına bakarız.
1210 Yorumla- 1 yıl
Fevri kararlar hata yaptırabilir haklısın🌸
- 1 yıl
Teoride böyle de, pratikte böyle olmuyor djs
- 1 yıl
Ahahaah aniden bir sinir yükselmesi oluyor tabi😅😅
- 1 yıl
Dişleri sıka sıka konuşuruz, kimsin ulan yerine ‘kimsiniz?’ deriz ahaha
- 1 yıl
😅😅😅👍🏻
- 1 yıl
- 1 yıl
Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Eski sevgilimin telefonunu karşı cins açmış olur.
811 Yorumla- 1 yıl
O vakit eski diye geçmişte kalır tabi. m
- 1 yıl
:)) olacaktı
- 1 yıl
Telefonu o an karşı cins açarsa zaten eski sevgili olur. Güncel sevgili kalmaz onu diyorum😂
- 1 yıl
Aynı şeyi dedik de ifade biçimleri farklı olabiliyor bazen yazıda anladım ben👍🏻😄😄
- 1 yıl
😄😄
- Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.
1 yılOnun anasını avradını severim.. valla hiç kusura bakmasın içimdeki çirkef çıkar..
25 Yorumla- 1 yıl
Ahahah e yani çok normal😅😅
- 1 yıl
Az bile))
- 1 yıl
@CielosM medeni olanlar çok daha büyük küfürler ediyor bak orada severim demişim o ciddi sevmek başka bir şey demek değil 😂😁👍🏻✌🏻
Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Mutluluklar dilerim , kim olduğunu öğrenirim 🙂
25 Yorumla- 1 yıl
O vakit onu demek düşer. Ama ben ağzıma geleni derdim ahahah😅😅😅
- 1 yıl
Kibarlık olmaz hocam onlara verip veriştirmek haşlamak gerek😆😆😆🤣🤣
- 1 yıl
😅😅
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
1 yılOlabilir insan gibi sorarım belli olur zaten sonra engeller yenisini bulurum ama önce dinlerim yalan dinelmeyi seviyorum😌
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 1 yılHayırdır der kim olduğuna bakarım ilk önce.. fevri davranmam
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
1 yılAyyy ne güzel soru 😅 öncelikle kim olduğunu öğrenerim sonra hiç açıklama duymak istemiyorum ve Allah size ayrılmasın ve mutluluk dilerim sonra onuya ( erkek sevgilime) sakın karşıma çıkma söylerdim sen sinirlerimi biliyorsun...🎯
22 Yorumla- 1 yıl
Hahaha teşekkür ederim😅😅
Çılgın periden çılgın sinirli haller çıkar tahmin edebiliyorum😅😅🍫 - 1 yıl
😂😂🍫
Öyleyse sevgilim hiç açamayacak bi durumdadır ki ya babası veya abisi açmıştır. Ya da başına bisey gelmiş (Allah korusun), açan bir polis veya hastanedeki hemşire-doktordur.
Buna benzer bir seçeneğin dışında bir durum ben ve sevgilim için söz konusu olamaz.
10 Yorumlaİçimden bir sürü şey kopardı o an çok kötü hissederdim ama yine de önce bi aptallaşıp tepki veremezdim gibi geliyor, öyle anlarda o an şok haliyle kal geliyor insana. Sonra kim olduğunu sorardım
12 Yorumla- 1 yıl
Nutku tutulur insanın heralde🫢🫢🌼
- Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı.
1 yılOooo kopsun kıyamet 😂 yanındayken biri arasa işi olsa onun telefonunu ben yinede açmam o kim oluyor da açıyor telefon da mahremdir nasıl açıyor ağzina ederim 🙄
11 Yorumla- 1 yıl
Hahahaha😅😅
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Ya valla sizin bu psikanaliz sorularınız her geçen gün çıtası git gide yükseliyor ve sonuç bana göre paranoya teşhisine doğru gidiyor...
27 Yorumla- 1 yıl
Yok bir şey olmaz😁😁
Ekstrem sorular sormak hoşuma gidiyor😅
Soruların biri bile kendimden şeyler içermiyor bunu da eklemek isterim🙂 - 1 yıl
Tamam peki o zaman size güveniyorum
Tabi ki Karşım da bana göre bir erkek çıkar ise önce tedirgin olurum eşimin başına olumsuz kötü bir şey gelmiş olabileceğini endişesine kapılırım ve sorarım aldığım soruların cevabına göre...
https://youtu.be/X-jdl9hcCeg?si=p071L8JUkkaKL4TJ - 1 yıl
Teşekkürler paylaşımın için👍🏻☺️
- 1 yıl
Yok korkutmayalım aman🙏🏻
Teşekkürler. Merak uyandırıyorsa ne mutlu:)) - 1 yıl
Alışılanlardan bıktık artık farklı olsun diye biraz çabalıyorum tabi amaç eğlence çoğunlukla. Teşekkürler kibar düşünceniz için🙂
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılSevgilim olacak kişinin iyi tanıyor olması lazım beni,, bildiği halde o telefonu karşı cins açıyorsa, olacaklara da hazırdır demek
11 Yorumla- 1 yıl
Telefon kişisel bir araç. Başkası çıkıyorsa zaten pek iç açıcı durum yoktur😅
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
1 yılkimse yakın samimi gormedıgı kişinin telefonunu açmaz. Demek aralarındaki yakınlık başka diye düşünürüm. Sonu iyi olmazyani
13 Yorumla- 1 yıl
Ee tabi pek sonu hayırlı biri çıkmıyor😅
- 1 yıl
Yolarım ikisinide elşöden alamazlar 😀
- 1 yıl
🤣🤣
- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
1 yılannesi ya da kız kardeşi anca 😂 o zaman sinirlenmem, bana yok kuzenmiş yok yakın arkadaşmış işlemez 1ay tribimi yer burnundan fitil fitil getiririm
13 Yorumla- 1 yıl
Ahahaha valla öyle bağırta çağırta günler geçiririm😅😅
- 1 yıl
Hakk etmiş sonuçta 😂
- 1 yıl
Ahahaah aynen😅😅👍🏻🌼
1 yılValla çok şüpheli birdurum ailesinden birisi olma ihtimali yüksek ama eğer eğer aldatmaysa zaten canı cehenneme derim * cekerim olur biter
14 Yorumla- 1 yıl
Tam tersi asla aileden biri olmuyor o kişi🤣
- 1 yıl
😂😂😂😂valla mı 😁
- 1 yıl
E heralde. Cep telefonu şahsi bir araç. Öyle herkesin elinde pelesenk olacak bir araç değilki😃
- 1 yıl
Ama bizim doğu tarafı genelde bakarız kim aramış kim diye merak ederiz
- Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
u 1 yılBenim adami ver senle sonra konuşurum jdjsjs şaka şaka mağarada büyümedim🙄
21 Yorumla- 1 yıl
😅😅
Esselaaa... Rahmetli eski sevgilimi iyi bilirdik 🥰
21 Yorumla- 1 yıl
😆😆👍🏻🥰
1 yılÖnce bir aradığım numarayı kontrol ederım yanlıs yerımı aradım dıye.. Dogruysa Telefonu sevgilime vermesini söylerim.. Sonra o adamın kım oldugunu neden onun actıgını sorarım... Kafada kurmak ıyı degıl bu seylerde ergenler gibi hemen parlamamak lazım.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
1 yılyanlış aradığımı düşünürüm :))) doğruluğunu teyit edersem sebebini sorarım. neden telefona o hanım cevap vermiş? sebebini makul bir şekilde izah etmesi gerekir. izah edemezse arıza çıkarırım ama eşime çıkarırım o arızayı
10 Yorumla
1 yılHele bir de "seninki duşta" derse süper olur 🤣🤣
12 Yorumla- 1 yıl
Sonra inme insin😂
- 1 yıl
İnme filan inmesin aman... Daha intikam alıcam.
1 yılKarşı cinsin kim olduğuna bağlı olarak değişebilir. Abisi de olabilir babası da olabilir sonuçta.
15 Yorumla- 1 yıl
Ahahah pek iç açan şeyler çıkmıyor😂
- 1 yıl
Tecrübe etmiş insanlar ne kadar ağır olduğunu bilirler, o yüzden kötüyü düşünmezler...
- 1 yıl
Kötü etmedim ama kötü karşı tarafın yerine kendimi koyduğumda.
- 1 yıl
Kesinlikle. Üstelik sen sevineceğini düşündüğün bir haber vereceğin sırada olması daha kötü tabi.
- 1 yıl
🥺🥺
1 yılBenim karsi cinsim mi sevgilimin karsi cinsi mi 😀
12 Yorumla- 1 yıl
Sen sevgilini aradığında telefona başka bir erkek daha çıkıyor öyle düşün.
- 1 yıl
Kim oldugunu sorarim once, verecegi cevaba gore hareket ederim 😅
- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
1 yılOkurken bir gerildim 😅 acil bir durum olduğunu düşünürüm aksi halde mümkün değil
11 Yorumla- 1 yıl
Ahahaha😅😅
Çok gerçekçi sormuşum demek sevindim💜
1 yılAlo demeden ulaan düd*k diye başlarım gerisi ... 😂
13 Yorumla- 1 yıl
Ahahha😄😄🤣🤣
- 1 yıl
Pardon anlık gerildim🤣🤣😂
- 1 yıl
Sorun yok gerilmek normal bu durum karşısında:)
Hiç belli etmem sanki hiçbir şey olmamış gibi normal diyaloğuma devam eder ve eve çağırırım. Ellerini, bacaklarını ve ağzını bağlayıp saçlarını çekerek, tokat atarak sabaha kadar bağırta bağırta g0tünü s... kerim
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Kapatırım konuşursam pek iyi şeyler söylemem o sinirle.🤧😂
11 Yorumla- 1 yıl
😅😅
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
1 yılAyyyy yorumsuzum 😂😂😂😂😂😂 site kapanır bebeğim kelimeler yetersiz
15 Yorumla- 1 yıl
Ahahaha neler demek gelir içimizden bebek tahmin ediyorum😅😅
- 1 yıl
Yazdım sildim bebeğim site beni sektir etmesin diye anladın zaten sen onu 😂😂😂😂😂😂🥰🥰🥰🥰🥰
- 1 yıl
Ahahaha anlıyorum😅😅😅😅♥️♥️
- 1 yıl
🤗🤗🤗🤗🤗🤗 anlayışlı güzelim benim 🥰
- 1 yıl
Karşılıklı güzellik🌸🌸🤍🤍🥰🥰
1 yılKimmiş o? Yırtarım ikisini de akrabası falan değilse..
13 Yorumla- 1 yıl
Genelde pek hayırlı sonuç çıkmıyor😁😁
- 1 yıl
Kocasıdır belki de, kim bilir..
- 1 yıl
Bu daha hayırsız sonuç😁😁
- Aşk İlişkileri konusunda 344 cevap paylaştı.
1 yılAnlik bi sinir krizi 100 akrilik mesaji arti beddualarr
11 Yorumla- 1 yıl
Beddua etmek de iyi deşarj ediyor🤣
1 yılAnlamaya çalışırım, kim olduğunu sorarım ilk. Düşünmesi bile kötü ya
15 Yorumla- 1 yıl
Evet çok. Ama sonu pek hayırlı ve yüz güldürrn biri çıkmıyor bu durumlarda🤣
- 1 yıl
Deliyim ben uzakta bile olsa kalkar giderim🤣
- 1 yıl
Sonra al hayatım sevgilinle sana bir ballı zehir yiyin kudurun😅😅
- 1 yıl
🤣🤣çok iyi
- 1 yıl
🤣🤣🤣♥️
- Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.
s 1 yılTepki veremeden kalp krizinden diger tarafa giderdim
13 Yorumla- 1 yıl
Belki ablası ya da annesi😅😅
- 1 yıl
O an bu kadar iyi niyetli olamam nxıxnxkx
- 1 yıl
Bende olamam şştt🤫🤫
Bakma iyimser fikrime😅😅
1 yılÖnden bi kavga kesin olur. Kim olduğunu öğrenirim eğer tanımadığım biriyse ayrılırım
12 Yorumla- 1 yıl
Sakin kalmak zor elbet bu durumda:)
- 1 yıl
Kesinlikle
Apandisit teşhisi ile apar topar hastaneye yatırmışlardı tabi ameliyata gir çık kendine gel derken 6 saati bulmuştu. Odaya hemşire gelmişti serum takıyordu telefonda montun cebinde kalmıştı rica ettim hemşire telefonu açtı ama o sırada hemşirenin sesini duymuş zor ikna etmiştim 30dk sonra hastaneye gelmişti :D
20 Yorumla
1 yılKim olduğuna bağlı annesi de olabilir kardeşi de
Ama farklı biriyse Artık o benim için yok hükmünde olur
onu bana sorarsanız ben o kişiyi hiç görmedim tanımıyorum cevabını veririm☺️
10 YorumlaSevgilim olduğu için yeni sevgili bakardım
Birde karşı cinsin kim olduğuna bağli eğer kardeşi falansa sorun yok ama değilse geçmiş olsun bu aşk burada biter
10 Yorumla
1 yılNereye tepki sol kaşıyla sol gözünün altına bi yerlere falan güzel tepkilerim mevcut olsun isterdim lâkin fizyolojik farklar imkan vermeyebilir.
10 Yorumla
1 yılSessisce bekler bana yapacağı açıklamayı dinlerdim cvb vermez asıl kişinin telefona gelmesini beklerdim biraz onlar nerak etsin tepkimi
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılBen çirkinim benim sevgilim olamaz. Olmayan birini de arayamam o yüzden bu yakışıklı erkeklerin dert edeceği bir konu.
10 Yorumla Kiminle görüştüğümü sorarım, söylemiyorsa ben kız arkadaşıyım der tekrar kim olduğunu sorarım. Ondan sonrası da Allah kerim
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı. Önce nerede olduklarını ve kim olduğunu öğrenir ve dayak yiyeceğimi de bilsem bir güzel karşı cinsi dövmeye giderdim.
10 YorumlaSevgilimin ismini söylerek kendisinin nerede olduğunu sorardım.
10 Yorumla
1 yılUmursamam hesap sormaya tenezzül bile etmem kendi yoluma bakarım.
10 Yorumla
1 yılNormal birsey degil eğer annesi kardesi filan degilse
10 Yorumla
1 yılEn son vermem gereken tepkiyi basta gosterrdim bi guzel soverdimm sonra kim oldgunu sorarsim
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 785 cevap paylaştı. Hayirdir, birader sen kimsin. Yasanmistir. Kardesi cikmisti.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı. Vururum onu.. Namus bu, başka şeye benzemez.
10 YorumlaNey duymamis olayim. cok kiskancim Allah gostermesin
10 Yorumla
1 yılÖyle bir şey olacağını düşünmüyorum ama olursa önce bi şok olurum kimsin diye sorarım
10 Yorumla
1 yılBelki de ailesinden biridir.
Bunu öğrenirim önce.
Ha yok değilse de ex olur artık.10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBen kimle görüşüyorum, x’i aramıştım deyip cümleyi devam ettiririm belki koz kardeşi annesi teyzesi mesa arkadaşı olabilir. Belki yolda kaza yaptı biri açabilir niye kötü düşüneyim
10 Yorumla
1 yılKim olduğuna yakınlıklarına bakarım sonra o telefonu kafalarında kırarım.
10 YorumlaHazerfandan sonra kendi imkanlarıyla uçan ikinci kişi olurdum. 👊
10 Yorumla
1 yılÇok kötü olurdum ama sinirlenmeden ilk onu dinlerdim
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
1 yılAilesinden olma ihtimaline karşın önce kendimi tanıtırdım.
10 Yorumla
1 yılNerde olduğunu sorarım hemen şaşkınlıktan ağzından kaçırabilir
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,4b cevap paylaştı.
s 1 yılKim olduğuna göre değişir. Arkadaşı olabilir sorun yok, belki hastanededir hemşire falandır.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılBen bile açmıyorken başkası bu hakkı başkası kendinde görüyorsa artık sevgilim olmaz o kadın.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 625 cevap paylaştı. olayı anlamaya çalışırım kimsin falan.. diye
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 595 cevap paylaştı. Biz sevdiğimizi yolda bulmadık, hesabı sorulacaktır
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
1 yılOnun için sevgili dediğim kadının g. tüyle arasında bir problem olması lazım
10 Yorumla - Devamını Gör (116)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 