1 yılyanlış kişiye verilen değerden dolayı
karaktersiz bir insana değer verirsen elbette seni değersizleştirir
değerden anlayan kıymetten anlayan birine değer verilmeli ki o değerim kat be kat üstünü geri alabilesin03 Yorumla
Soran1 yılÇok haklısınız ama bunu ben başta göremedim. Yani ayrıldığımız adamla benim tanıdığım aşık olduğum adam bambaşka biri idi sanki
Soran1 yılBen sevmekten değer vermekten başka bir şey yapmadım ki
- 1 yıl
sizde haklısınız kişi kendi benliğini bir süre için saklayabilir sizi yanıltabilir rol yapabilir
ama yine de mutlaka gerçek karakteri ile alakalı açık verir
ama insanlar sevdikleri için bu açıkları görmezden gelebilir
bu maalesef ki bir hatadır
fakat bu değer verdiniz diye olan bir şey değildir
bu siz değer verseniz de vermeseniz de olacak bir şeydi
çünkü insanlar uzun süre rol yapamaz
bir süre sonra kendi yüzlerini gösterirler
sizde değer verdiğim için böyle oldu diyebilirsiniz
bu sadece bir tesadüftür
En İyi Cevaplar
1 yılBirine fazla değer verdiğimizde kendi sınırlarımızı ihmal ediyoruz. Bu durum, karşımızdaki kişiye bizi hafife alma ya da çabasızca elde ettiğini düşünme fırsatı veriyor. Fazla değer vermek, çoğu zaman dengenin bozulmasına yol açıyor; ilişki, emek veren ve sadece alan taraflar olarak ikiye ayrılıyor. Değerin kıymeti, dozunda olduğunda anlaşılır. Kendimizi ihmal etmeden değer vermek, hem bizim hem de karşımızdaki için sağlıklı bir bağ kurar.
15 Yorumla
Soran1 yılÇok haklısınız keşke bu soruyu zamanında sorsaydım
- 1 yıl
Her şey tecrübe. Olsun geç değil
Soran1 yılTeşekkür ederim. Ben ayrıldım yani o istedi sebepsizce ama bir gün geri döneceğini biliyorum ama artık içim buz gibi oldu ona karşı
- 1 yıl
Ayrıl barış ilişkiler olmuyor. Ayrılmadan mücadele etmek lazım. Seven mücadele eder. Ayrılmak kolayıdır işin kaçışıdır
Soran1 yılEvet ben aylarca tanıyıp aşık olduğum adam yerine düzelir diye bana tanımadığım gibi davranan birini anlayamaya sürekli şans vermeye çalışmıştım
1 yılGizemin kalmıyor karşındaki kişide aslında bunu yaptığında biri sana değersiz hissettiryorsa orada anlaman lazım o kişi doğru kişi değil taktik yapıyor salacaksın direkt
121 Yorumla
Soran1 yılPeki ilişkiyi bitirdikten sonra ne yapıyor böylesi
- 1 yıl
Nextliyor
- 1 yıl
Hatta ilişki içindeyken bile nextlemiş olabiliyor
Soran1 yılOda bitince
Soran1 yılBenim kadar egosunu tatmin eden bir kişinin bile olmadığına eminim ya
Soran1 yılYani hak etmedi
- 1 yıl
Kimse hakkında emin olamazsın yapmış da olabilir yapmamış da ama değerini bilmiyorsa doğru yerde değilsin
Soran1 yılYani şurdan biliyorum emin olma konusunda ailesinin, akrabalarının ve iş arkadaşlarından hep bir kendisi aşağı çekecek şeyler duyuyor ve bunları yıllar geçse de kesinlikle unutmuyor du yani ben bir kere bile hakaret saygısızlık yapacak bir şey yapmadım. O benim içiminden geçti bu konuda ama ben hep sen en iyisisin modundaydım yani
- 1 yıl
Kadın hata yapmadığı sürece erkek kadına kötü davranıyorsa o kadını gerçekten sevmiyordur hatan yoksa uzaklaş derim sadece ileride daha çok üzülürsün
- 1 yıl
Benim zamanında eski sevgilim kendini farklı tanıtmış yalan söylemişti mesela affedemedim yıprandık durduk sonra da bitti rahatlamıştım güven gitti mi gelmiyor mesela ondan diyorum büyük hata yoksa ve buna rağmen erkek kötü davranıyorsa sevmiyordur üzgünüm
Soran1 yılÇok çok haklısınız ya. Ben geç fark ettim en çokta benden sebepsiz yere ayrıldığı gün beni hiç umursamıyordu. Sebepsiz ayrıldı. Son mesajda da biraz daha yumuşadı "görüşürüz ileride bi gün, allaha emanet" dedi. Ama dedikleri sözler öyle canımı acıttı ki hak etmedim hiç hak etmedim. Hep alttan aldım anlayışlı olmaktan çok yorulmuştum soğumuştum zaten aylarca bana sert cümleler kuruyordu sonra yine toparlıyordu gönlümü alıyordu yine aynı şeyi yapıyordu. Karmakarışık hissediyorum
- 1 yıl
Sonra görüşürüz demek sen ne yaparsam yapayım beni kabul edeceksin, fırsat bu fırsatken bana bu hakkı tanıdığın için teşekkür eder ve bunu kullanmak isterim ve başka kızlarla takılıp sorun yaşayınca sana geri dönerim demektir. Kendinizi kullandırtmayın lütfen önce insan kendini sevmeli
- 1 yıl
Döndüğünde affedeceğinizi bildiği için yaptı bunları
Soran1 yılAma artık eskisi gibi hissetmiyorum. Şimdi yazsa cevap dahi vermek ilgelmiyor içimden bana kendimi o gün çok kullanılmış hissettirdi. Ben ağlaya ağlaya sadece cin***k için miydim. Bizim arkadaşlığımız bunlardan çok daha güzeldi dedim. Ben kötü biri miyim dedim.
Soran1 yılAma pişman olduğunu görmek isterdim
- 1 yıl
Gerçekten bişey hissetmediğinde pişman olmasını bile istemiyeceksin hatta beni rahatsız etmez umarım diyeceksin boş ver o yüzden pişman olmasın uzak dursun senden sen de yüz verme ve bir erkeği en büyük üzecek şey umursanmamaktır yokmuş gibi davranılmasıdır o yüzden dönerse hiçbir şekilde yokmuş gibi davran en büyük intikamını böyle almış olursun hem de unutursun
Soran1 yılÇok haklısınız. Yazmasını istemiyorum. Kızgınım hayal kırıklığı yaşıyorum ve hak etmediğim için istiyorum pişman olmasını inşallah zamanla bu da geçer geçecek de. 2 ay ise gelmeyecek ama onun dışında aynı hastanedeyiz o zaman da olanları yaşananı yaşandığı şekilde onu mazide bırakacağım ve devam edeceğim hayatıma tekrar.
Soran1 yılKendime kızdığım yerler var. O gün benle konuşmaktan rahatsız olduğunu söylediğinde ve bana tez için yazacaksan yaz bunun dışında iletişime geçme, yazma o kadar dedi. Halbu ki kendi de bir gün on e yazıyordu. Ben rahatsız ettiğim için özür diledim. Yaşananlar için de teşekkür etim
- 1 yıl
İstemiyorsa saygı duyun dönerse de kabul etmeyin her şey gönlünüzce olsun zaman herşeyin ilacı düzelir zamanla
Soran1 yılEvet bende saygı duydum uzatmadan bitmesine izin verdim. Gitmek isteyeni bağlasan tutamıyorsun. Zorla tutmadın da bi manası yok. Size çok çok teşekkür ederim. Sizin de hersey gönlünüzce olsun. Sizi hak eden insanlar çıksın karşınıza
- 1 yıl
Rica ederim iyi dilekleriniz için de teşekkür ederim
Yapay Zeka Cevapladı
Beni çok iyi anladın! 🤦♀️ İşte tam bir aşk paradoksu, değil mi? Birine fazlasıyla değer verince, sanki tüm kartlarımızı açık oynuyormuşuz gibi hissediyoruz. Bu da bizi bazen karşı tarafın gözünde “kolay” ya da “alışılmış” hissettirebiliyor. Ama, dur, üzülme!
Önemli olan bir denge bulmak. Kendi değerini de unutmadan, karşılıklı bir ilişki kurmak. Yani hem kendine hem de sevgililerine değer vermeyi öğrenmelisin. Aşkta her şey karşılıklı ve eşit olmalı. Aynı zamanda kendine güvenmeyi ve kendi sınırlarını belirlemeyi unutma.
Aşk bir oyun değil, ama biraz strateji gerek 😊 Geçmişinden öğrendiklerinle daha güçlü olacaksın!00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
1 yılhayat öyle insanlar nankör maalesef biz de öyleyiz şimdi itiraf edelim ben de benim için ölen birisine fazla değer vermem gibi geliyor elde olunca bir şeylerin çok değeri olmuyor
11 Yorumla
Soran1 yılYani umarım öyle davrandığım biti yoktur. Ben ilgimi esirgememek için elimden geleni yapıyorum ya içim rahat olmuyor diğer türlü
- Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.
u 1 yılÇünkü o değeri hak etmiyor. Fazla değer görünce, değer veren basit kolay cepte oluyor.
Karşılıklı fifti fifti değer vermek gerekiyor. Yoksa fazla değer verilen gidiyor.
11 Yorumla
Soran1 yılÇok haklısın ve gitti de zaten. Sebepsiz ayrıldı. Son mesajda da "görüşürüz ileride bi gün, allaha emanet" dedi. Ama dedikleri sözler öyle canımı acıttı ki hep anlamaya anlayışlı olmaya çalıştım alttan aldım ama gitti işte
Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Fazla değer başını önüne eğer derler
11 Yorumla
Soran1 yılAynen öyle yaptı
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 1 yılçünkü hak etmiyorlar
11 Yorumla
Soran1 yılEvet maalesef
- Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı.
1 yılİnsan oğlu nankordur gadası
10 Yorumla
1 yılÇünkü onun için sıradanlaşıyorsun, kendinden fazla parça verip tüketiyorsun. Gizemin kalmıyor, haliyle seni dikkate almamaya başlıyor, samimiyet seviyesi arttıkça tartışma ve saygısızlık doğru orantılı olarak risk seviyesinide arttırıyor. Burada işler değişiyor ve ne kadar sevsen de değersizleşmeye ve öyle hissetmeye başlayıp, "Neden bana böyle davranıyorsun? Ben sana ne yaptım?" demeye başlıyorsun.
31 Yorumla
Soran1 yılO kadar haklısın ki bunların hepsini sordum kendi kafam da ama ona onu baskı hissetmesin diye soramadım
1 yılYa bu senin düşüncen ben tam tersini düşünüyorum ama ben değer vermenin boş olduğunu düşünüyorum kadını ya beni en fazla 2 gece değer veririm 3 gece şut yani gerek yok En fazla 3 gece yatarım 3 geceden sonra kadınım benim benden benim kadınla işim olmaz yani
12 Yorumla
Soran1 yılDeğersiz, sevgisiz bir hayat mı istiyorsunuz
- 1 yıl
Zaten öyle idi şimdi hiç uğraşmıyorum kafam rahat sevgi diye bir şey aramıyorum duygular sadece zevkten ibaret acı ama gerçek bu ben bunu gördüm artık istemiyorum da sevgi falan hikaye. Kadınlar için var iddia edilen şeyler.
- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
u 1 yılDoğru kişi yanlış insan sorunsalı bu. Doğru kişiyi yanlış kişiye iyi gelmez, çünkü yanlış kişi doğru kişinin kıymetini anlamayacaktır. Doğru kişi, doğru bir kişinin yanında değerlidir. O kuyumcu titizliğiyle işler onu, başkası özensiz davranır. Ben böyle düşünüyorum. O sebeple orantılı değer en makul olanı.
15 Yorumla- 1 yıl
Doğru kişi yanlış kişiye iyi gelmez *
Soran1 yılNe güzel dediniz haklısınız. Ama doğru kişi olduğunu nasıl anlayabiliriz ki yani kendimden yola çıktığımda sevdiğim aşık olduğum adam ile benden sebepsiz şekilde ayrılıp hak etmediğim sözler söyleyen adam aynı kişi değil gibiydi ya
- 1 yıl
Manipülasyon yapmış basbaya doğru kişi değer karşısında değişmeyen adamdır. Değişen adam zaten baştan yanlış. Sevgi çabayla eş değer. Çabası olan nedenler arar. Sevmeyen ise sadece bahaneler. ✨
Soran1 yılÇok doğru söylediniz. Teşekkür ederim
- 1 yıl
Rica ediyorum lafı olmaz. 💓
Gizli Üye(25-29)1 yılBu karakter meselesi olgunlasmamis ve karaktersiz insanlarda bu meydana geliyor senlik bir şey değil yani
Ben sevdiğim biri bana değer verince ona daha da fazla değer veriyorum mutlu olsun istiyorum
Ancak benim de başıma çok geldi enayi yerine kondum cepte görüldüm vs vs
19 Yorumla
Soran1 yılGerçekten kötü bir his seviyoruz sonuçta ve sevildiğimizi zannediyoruz. Bana ilk zamanlar değer görmeyi hak ediyorsun derdi. Ve çok değer verirdi sonra ben ona ruhumla beraber bedenimi de açtım bir süre daha devam etti. Ve sebepsizce ayrıldı aylar sonra da
Cevap sahibi1 yılEğer bedenimi de açtım dediğin şey anladığım şeyse kızım üzgünüm ama erkekler zaten kullanmaya yer arıyor
Ruhunu ayrı sömürüyor bedenini ayrı
Maalesef o da onu yapmış
Bence bu konuda artık daha dikkatli ol
Soran1 yılİlkimdi ilk defa birine aşık oldum ve fiziksel olarak da bağ kurdum. Geçen hafta benden sebepsiz ayrıldı. Son mesajda da "görüşürüz ileride bi gün, allaha emanet" dedi. Ama dedikleri sözler öyle canımı acıttı ki kendisi yazarken bana benden rahatsız olduğunu söyledi ya benimle yaşadıklarından pişman olduğunu söyledi ama her değerinde kendisi istedi pişman falan değildi. Ben sadece cinsellik için mi idim dedim çok ağladım o bunu umursamadı bile sadece yemin ederim ben sana cinsellik için falan yaklasmadım sonradan oldu falan dedi. Aylardır bana karşı davranışları ki gelgitleri o kadar yorucuydu ki içimde bitirmek üzereydim zaten
Cevap sahibi1 yılYani üzüldüm zamanı geri de alamayiz yoluna bakmayı öğreneceksin kendine değer vermeyi öğreneceksin ve bence kimseyle cinsel bir şey yasama eğer sonunda üzülmeyi göze alamıyorsan
Maalesef erkeklerin derdi yatmak kalkmak olmuş kimse ciddi düşünmüyor
Soran1 yılHayır yaşamam cinsellik onu çok sevdiğim içindi. Gururumdan vazgeçecek kadar kimseyi sevmemeliyim bu dersi büyük verdi
Cevap sahibi1 yılYani ben zaten dindarim o yüzden yaşamıyorum cinsellik
Eğer sen de öyleysen tövbeni et yoluna bak
Dindar değilsen de fark etmez değerlisin aklı fikri bel altı meseleler olmuş erkeklere meze olamayacak kadar değerlisin bunu bil yoluna devam et
Soran1 yılÇok çok teşekkür ederim.. haklısınız, öyle yapacağım bu adam benim hayatımın en büyük günahı ama yaradan beni affeder demi yine eskisi gibi bütün dualarımı kabul eder. Ben rabbimden ne kadar uzaklaşmışım ya. İçime girmediği kızlığımı bozmadığı için zina sayılmaz demi
Cevap sahibi1 yılYani zina sayılır evet ama tovbe de kul için var
Samimi olarak tövbe et bir daha da bulaşma bu günaha
Allah samimi tovbeyi sever
Hem dinin için yapma hem de dedim ya kendin için yapma sana yazık olmasın
Sen yeter ki güzel yolu seç o yolda yürü Allah'ın merhameti çoktur
Belli iyi birisin insanların seni üzmesine izin verme
Soran1 yılEvet öyle yapacağım aynı hataya bir daha düşmek istemiyorum. Çok teşekkür ederim
Neden tanıdıgımız insanlar karakter sahibi değil. kendini dünya onun için dönüyor sanıyor halbuki toprakta olsa dünya yine dönecektir onlar kendini kişiliğini tamamlamamış insanlar. umarım senin gibi seni düşünen sevgiye değer veren insanlar buluruz
16 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim. Ya o kadar haklısın ki maalesef
Soran1 yılToparlayacağım ya çok teşekkür ederim
Soran1 yılÇok teşekkür ederim
1 yılHerşeyin fazlası zarar ziyan çünkü. Aslında o verdiğin fazla değer senin kendine verdiğin değerdi. Ama ortada harcandı ziyan oldu gitti böyle düşün
13 Yorumla
Soran1 yılÇok haklısınız ona vereceğim değerde kendimden çok eksilttim
- 1 yıl
Bunlar işte hepsi tecrübe denemeden bilemiyoruz. Zamanla asıl değeri kendine vermen gerektiğini anlıyorsun.
Soran1 yılAynen öyle başkasına vereceğimi kendime vereyim. Beklentim olmasın
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılİstediğini almış oluyor işte ama şimdi değer verdiğinde bunun karşılığını veren erkeklerde var
25 Yorumla- 1 yıl
Var ama bize yok
- 1 yıl
@Tatlı_sinir maalesef yani benim belki olabilir ama kafam karışık anlamadım
Soran1 yılKader öyle insanlarla karşılaştırsın tabii. Ama ben artık bu böyledir öyle değildir diye tahmin yürüterek canımı yakmak istemiyorum geçen gün ayrıldığım adam benim tanıdığım aşık olduğum adam değildi
- 1 yıl
İşte değişiyorlar bir çoğu maalesef kii öyleleri bizden Uzak olsun çok can sıkıcı yani
Soran1 yılAma bunu anlayamıyoruz benim tanıdığım aşık olduğum adamla geçen hafta ayrıldığım adam aynı kişi değil gibiydi bambaşka biri vardı karşımda resmen
1 yılCepte oluyorsun basitleşiyorsun ulaşılır gibi duruyorsun daha saymaya gerek yok sanırım o çizgiyi iyi ayarlamak lazım
11 Yorumla
Soran1 yılSanırım ben çok geç kaldım. Geçen hafta ayrıldı benden sebepsiz ayrıldı. Son mesajda da "görüşürüz ileride bi gün, allaha emanet" dedi. Ama dedikleri sözler öyle canımı acıttı ki
Ne saçma şey di mi. İ*neliğin lüzmu yok. Değer görüyorsan değer ver işte
28 Yorumla- 1 yıl
Aynen öyle
Soran1 yılÇok haklısın
Soran1 yılEvet. Birini sevmekten değer vermekten korkar oldum artık hayatta ki en sevdiğim insan öğretti bunu bana
Soran1 yılUmarım
1 yılKendini bı halt zannediyor artık avucuna alıyo her ıstedıgı oluyo beni seviyo değer veriyor kırmaz diyerekten kendisi kırıyor istediğini yapıyor sonra senle olmaz hakkımıza giriyorlar sktıfıp gidiyorlar
31 Yorumla
Soran1 yılÇok çok haklısınız gerçekten öyle ben geç kaldım. Ama büyük ders oldu
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Çok basit bir örnek; 200 ml'lik bardağa en fazla ne kadar su doldurabilirsiniz?
11 Yorumla
Soran1 yılAldığı kadar. Çok güzel bir örnek:)
Aşk İlişkileri konusunda 7,4b cevap paylaştı. Birine değer vermek o kişi kendini bir şey zannediyor
11 Yorumla
Soran1 yılAynen bence de
Gizli Üye(36-45)1 yılDeğer verince değil aslında, gereğinden fazla değer verince. Kendine saygısı olan biri kendini değersizleştirmez. Duruşunu bozmadan değer verirsen her şey güzel olur
17 Yorumla
Soran1 yılPeki bu kişi de bunları yapmam için geç kaldıysak
Cevap sahibi1 yılKaybedersin onu ama aslında kazanırsın. Yani değerini bilmeyen birini kaybetmiş olmazsın. Geri çek kendini seni önemsiyorsa o adım atar
Soran1 yılArtık geç. Gitti zaten. En çokta koyan benden sebepsiz yere ayrıldığı gün beni hiç umursamıyordu. Sebepsiz ayrıldı. Son mesajda da biraz daha yumuşadı "görüşürüz ileride bi gün, allaha emanet" dedi. Ama dedikleri sözler öyle canımı acıttı ki hak etmedim hiç hak etmedim. Hep alttan aldım anlayışlı olmaktan çok yorulmuştum soğumuştum zaten aylarca bana sert cümleler kuruyordu sonra yine toparlıyordu gönlümü alıyordu yine aynı şeyi yapıyordu. Karmakarışık hissediyorum
Cevap sahibi1 yılSorun sende değil ondaymış dediğine göre, kendinde eksik arama. Ve dediğim gibi herkesin bi ederi vardır, sen daha fazlasonı verirsen değersiz sen olursun. Bu şaşmaz. Bu kulağına küpe olsun. Sana değer vermeyene değer verme ve fazla fedakar olma kaybedersin.
Soran1 yılEvet çok haklısınız. Gerçekten öyle benim aşık olduğum tanıdığım adam bana çok değer veriyor ve benim değerimi hakkediyordu ben öyle sanıyordum yani tanıdığım aşık olduğum adamla ayrıldığım adam aynı kişi değildi resmen. Ama artık başkaları için kendimden eksilttip beklediğimi kendime verip beklentisiz bir hayat yaşamak istiyorum
Cevap sahibi1 yılDers çıkarman güzel
Soran1 yılTeşekkür ederimm
1 yılEderinden fazla verince bir yeri kalkiyordur.
11 Yorumla
Soran1 yılBence de öyle
1 yılZaten bana değer veriyor rahatlığı oluyor değer gören kişide.
11 Yorumla
Soran1 yılAynen öyle ne yazık ki
Gizli Üye(25-29)1 yılDünya insan her seyin dengesi böyle. Hicbi seye fazla değer verilmez. Sadece başkasina değil bize de fazla değer veren olsa biz de nankörleşiriz. Her insan böyledir. Insan ilişkilerinde her zaman denge esastir. Ne çok samimi ne çok soğuk ne cok fedakar ne çok gamsız. Denge
00 Yorumla
1 yılbirine değer vermek diye bişey yok. o birinin kim olduğunda bitiyor her şey
10 Yorumla
1 yılMaalesef bı yerleri kalkıyor. o yüzden özgürce davranıp sevgiimzi doyasıya yasayamuyoruz
21 Yorumla
Soran1 yılHaklısın maalesef o durumda kalıyoruz
Yok öyle bir şey. Böyle düşündüğüne göre yanlış kişilere değer veriyorsun.
12 Yorumla
Soran1 yılGenelleme yapmıyorum. Birine diyorum herkese ya da insanlara demiyorum. Ki burada öyle insanlarla karşılaşan bana bi fikir söylesin. Ama kime değer vereceğimi seçemem ki yani şahsen benim ilk tanıdığım aşık olduğum bana değer veren adamla benden ayrılan ve bana hak etmediğim şekilde davranan adam aynı değildi
1 yılÇünkü ya pislik birine değer veriyosun ya da pislik birine değer veriyosun
15 Yorumla
Soran1 yılPislik biriymiş
- 1 yıl
Tiplerinden belli oluyor ama işte bile bile yapiyosunuz
- 1 yıl
Niye yapiyosunuz be yavrum
- 1 yıl
Niye hayır gelmiyceği tipinden belli olan erkeklere gidiyosunuz bile bile
Soran1 yılYa gerçekten bu çok farklıydı. Adam ben ona tamam deyinceye kadar öyle şeyler yaptı ki benim için en değerlisi de hastalığım süresince yanım da ailem yokken o vardı yani. Benim tanıdığım aşık olduğum adamla ayrıldığım adam aynı kişi değildi resmen bambaşka biri vardı
1 yılarayı tutmak sağlamak gerekir
212 Yorumla- 1 yıl
örnek veriyorum
- 1 yıl
Misal peşinde koşuyor ya
- 1 yıl
Sende ona koşarsan bu işin büyüsü kaçar
Soran1 yılKaçtı maalesef
- 1 yıl
O ilgili sen ilgili olmaz 🙅♀️.. Araya özlem hasret felan işte birde girmesi gerekiyor. Seni merak etmesini sağlaman lazım
- 1 yıl
Sen ona kendini direk açarsan oda senden sıkılır canım.
- 1 yıl
Yani zor şeydir sevmek sevilmek ama doğru insanla olunca çok güzel olabiliyor
- 1 yıl
Kaçıyorsa bırak
- 1 yıl
Üsteleme fazla. Olacağı varsa yine olur, sana doğru gelir
Soran1 yılGitti zaten sebepsiz ayrıldı. Son mesajda da "görüşürüz ileride bi gün, allaha emanet" dedi. Ama dedikleri sözler öyle canımı acıttı ki
- 1 yıl
hayırlısı olsun taktik vermek isterdim ama kendim de taktiksiz 15 yılı devirdim. Yani anlatması çok imkansız ama aşkta gerekiyor sadece ben senden hoşlanıyorum da yetmiyor
Soran1 yılÇok haklısınız
Sadece doğru kişi çıkmamış mesela ben olsaydım değer veren biriine gereken değeri gösterirdim
00 YorumlaSeveni zkerler zkeni severler, iyi geceler benim idman biter şlkJDSŞKLFADFSDASAD
01 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Yanlış kişiye değer vermekten
11 Yorumla
Soran1 yılÖyle maalesef doğru zannediyoruz ama işte...
Artık cepte gördükleri için
11 Yorumla
Soran1 yılYa maalesef öyle yanında olunca cepte zannediliyoruz. Ne lazım bu insanlara anlamakta güçlük çekiyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.
1 yılYanlış insanlara yanlış duygular besliyoruz çünkü
19 Yorumla
Soran1 yılDoğru olduğunu da anlayamıyoruz ki ilk
Soran1 yılİlk tanıdığım aşık olduğum adamla ayrılırken karşımda ki adam aynı kişi değilsdi resmen
- 1 yıl
Anlayabilsek zaten hepimiz bekar kalirdik
- 1 yıl
Aslinda bağışıklık kazandım, hissediyorum dediğim gün darbe yedim tekrar
Soran1 yılAhahhaa ya güldürdün beniii çok haklısın
- 1 yıl
🤷🏼♂️ keşke olmasaydık , yanlış düşünüyor olsaydık
Soran1 yılEvet hayat dersini alana kadar tamamen alana kadar önüne çıkarıyor sonra da çıkarıyor ama sen dersini almış oluyorsun
Soran1 yılKeşke
- 1 yıl
Amaaan salla ya , düzgün biri çıkar yüzüğü takar shshshsh
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılİlişkilerin kuralı bu.
13 Yorumla
Soran1 yılNasıl kural?
- 1 yıl
Sen istesen de istemesen de yaşayacağın durum bu ve tüm ilişkiler için geçerli. Birine gereğinden fazla değer verirsen kendi değerini seninkinin üzerinde görür.
Soran1 yılAynen öyle oluyormuş ya çok haklısınız kendimden eksiltti
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
1 yılKimseye değer vermeyeceksin en iyisi bu
11 Yorumla
Soran1 yılBence de
1 yılDeğerinden fazla değer kendi degerini düşürür
16 Yorumla
Soran1 yılHaklısınız maalesef öyle oluyormuş
- 1 yıl
Oldu bitti öyle ki
Soran1 yılBitti ama kendime kızıyorum
- 1 yıl
Çok fazla değer verdiğin için mi kızıyon
Soran1 yılHem o hemde bir sürü şey işte
- 1 yıl
Neymiş o bir sürü şey
1 yılÇünkü arkası yani g*tü tavan yapıyor fazla değer verdiğin kişinin kız veya erkek olması bi şey değiştirmiyor herkezden değer görüyor ama seninki fazla gelince popiş Tavan yapıyor ve içinde seni değersiz kılıyor
00 Yorumla
1 yılÇok merak ediyorum bunu değer vermesek değerliyiz sevip değer vermeye başladıgımız an gidiyorlar madem gideceltin ne tamam o değeri goresiye gitmiyosunda karsındaki kisi seni sevmeye başlayınca dwfolup gidiyorsun
00 Yorumla
1 yılHaddinden fazla değer verirsen değer vermiş olmazsın eline silah vermiş olursun bir çiçeğe fazla su verirsen çürür insana gereğinden fazla değer verirsen kudurur
10 Yorumladeğer verdiğin için karşidaki de kendisini vazgeçilmez zannediyo o yüzden bir tık degersizlesmis oluyoruz 😿
01 Yorumla
Soran1 yılBi tık değil baya hadsizleşti karşımda ya
Gizli Üye(36-45)1 yılYanlış kişiye değer verince awı-g*tü kalkıyor çünkü😡
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 439 cevap paylaştı.
1 yılAh ah keşke bende anlayabilsem
20 Yorumla Her insan değeri kaldıramaz 1 defa gideceksin bekliceksin gelirse gelir gelmezse hayırlısı...
03 Yorumla
Soran1 yılBen bunun için çok geç kaldım ya
Haketmedigi için olabilirmi
10 Yorumla
1 yılİnsanoğlu nankördür
10 Yorumla
1 yılBence her insanda öyle değil
10 Yorumla
1 yılHerkes için aynı kim değer veriyorsa kaybediyor
10 YorumlaBaska blursun boş ver
12 Yorumla
Soran1 yılİnancım kalmadı artık yalnız kalmak istiyorum ya
1 yılİnsan ulaştığının nankörü dur.
11 Yorumla
Soran1 yılKırarak bitirip, sonra ulaşamazsa
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Değersiz olduğu icin
12 Yorumla
Soran1 yılNasıl yani
Küçük kendini bisey sanıyor
11 Yorumla
Soran1 yılBitirince peki
1 yılinsanlar acı çekmek istiyor.
11 Yorumla
Soran1 yılHerkesin için de biraz mazoşistlik var mı yani
Gtu kalkio
14 Yorumla
Soran1 yılGitti zaten sebepsiz ayrıldı. Son mesajda da "görüşürüz ileride bi gün, allaha emanet" dedi. Ama dedikleri sözler öyle canımı acıttı ki
Soran1 yılBu sefer kendi açımdan bende sağlam bitirdim
1 yılYanlış yapıyorsunuz peşinizden koşturmanız lazım
13 Yorumla
Soran1 yılKoşuyordu ilk zamanlar
- 1 yıl
Yine deli gibi peşinden koşması için taktik veriyim mi sana? 😊 Burdan söyleyemem ama mesajda söyleyebilirim istersen
Soran1 yılGitti zaten sebepsiz ayrıldı. Son mesajda da "görüşürüz ileride bi gün, allaha emanet" dedi. Ama dedikleri sözler öyle canımı acıttı ki ama bende içimde bir yerde çok soğudum ona karşı geçen gün ayrıldığım adam tanıdığım aşık olduğum adam değildi
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Kendinden verdiğin için
01 Yorumla
Soran1 yılKarşı taraf neden böyle bir şey yapmak istiyor ki
Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Ya sevmiyordur ya da hazımsızdır..
03 Yorumla
Soran1 yılSevmiyordu ama kullanıyordu
Soran1 yılAynen öyle
1 yılÇünkü kendini vazgeçilmez sanıyor
01 Yorumla
Soran1 yılVazgeçince peki
1 yılYok ya hepsi öyle değil
00 Yorumla
1 yılO biri, yanlış biridir de ondan..
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 520 cevap paylaştı.
1 yılİnsan doğası, baştan kurallar olacak
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılVerme
12 Yorumla
Soran1 yılVermemek lazım evet artık kimseyi istemiyorum
Cevap sahibi1 yılHelal olsun sana
Gizli Üye(30-35)1 yılCevapini bulursan banada soyler misin?
01 Yorumla
Soran1 yılBulursam söylerim tabiii
- Devamını Gör (8)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer