Erkek arkadaşım çok korkuyor sanırım, Korkak mi sizce, akıl verin napmali, Aı sen verme sus?

Araba yol vermiş geçin diyor adam hala yol veren adama yol vermeye çalışıyor yayayiz bir de. Sonra dedim geçelim adam işaret ediyor falan diye neyse geçtik diyor gerek yoktu. Gecebilirdi. Dedim Allah seni kahretsin. Noluyo ya böyle olmaz ki hop şaplak atacam sonunda. Millete çok kibar sinir oluom. Ya kibar olması sorun değilde bir işi on saatte yapıyoruz. Kibarlık tabikide güzel bir şey bende kibar diye seviyorum ama bir yiycek alcaz herkes siramizi kapıyor o kadar boynu bükük duruyor ki ben ses çıkarıyorum ben baskının heralde

Erkek arkadaşım çok korkuyor sanırım, Korkak mi sizce, akıl verin napmali, Aı sen verme sus?
Erkek arkadaşım çok korkuyor sanırım, Korkak mi sizce, akıl verin napmali, Aı sen verme sus?
Cevapla