Siz olsanız ne yapardınız bana yardım eder misiniz lütfen 🙏🏻?

Sevgiliyken aldatıldığınızı yakaladınız ve sonra bir şekilde tekrar affettiniz ve devam ettiniz 3 yıl sonunda olmadığını anlayıp ayrıldım
Ve o aldattığı kişinin engelini kaldırdığını gördüm aynı zamanda benim de engelimi kaldırdı ve sürekli beni takip ediyor her yerden bu şahıs son görülmemi kapatınca Wp den mesaj atıyor ve sonra siliyor herkesten soru işareti atıyorum yanlışlıkla oldu diyor ama son görülmemiş kapatınca yapıyor bunu daha sonra numarasını silince Wp den sesli arıyor yine soru işareti atınca yanlışlıkla oldu diyor
Bu şahısa nasıl ders verebilirim o aldattığı kişiyle de konuştuğuna eminim

O kadında Türkiye'de değil yabancı turist bu arada

O kadar emeğim var bu kişide ne yapmalıyım nasıl içimi soğutmalıyım

3 yıl boyunca beni aldatmış
Siz olsanız ne yapardınız bana yardım eder misiniz lütfen 🙏🏻?
Cevapla