Hep çok duygusal bir ilişkinin hayalini kurdum ve hala kuruyorum. Siz?

Beni öperken heyecanlansın, birliktelik yaşarken rahatlama ön planda olmasın. O an onun olduğum için mutlu olsun. Var mı böyle düşünen sanmıyorum ya. Sırf bunlar yüzünden uzağım evlenmeye hiç yaşamadım da..

Hep çok duygusal bir ilişkinin hayalini kurdum ve hala kuruyorum. Siz?
Cevapla