Bir kızın dm den yazıp tanişmak istemesi çok mu itici?

Ama normalde tanişma ortamimizin olmayacağı biri. Ben bunu yaparsam herkese böyle yapıyordur gibi düşünülür mü?

Bir kızın dm den yazıp tanişmak istemesi çok mu itici?
Cevapla