Bilmem.😅bitmesi gerekiyor belkide bir şekilde. Yani şöyle düşün illa ilişkiyi bitirmek amacıyla başlamıyoruz illa. Her ilişki öyle değildir... Her insanda aynı değildir. Bitmesini istiyorsam ya da bahane buluyorsam onun mutlaka bir huyu hoşuma gitmemiştir... Ya onun ayrılmasını sağlarım ya da ben ayrılırım. Bana bir yanlışı varsa direkt zaten sessizce onu hayatından çıkarırım. Yani sürekli ya da bilerek yaptığım bir şey değil. Olması gerekmiştir ve olmuştur. Hak edene hak ettiği gibi davranırım. Yani hem zaman kaybına gerek yok hemde can sıkıntısına gerek yok🙃
Zorla değil ne alaka sevgili dedim her zaman biri diğerinden fazla sever genelde ben cok sever cok kiskanir cok sahiplenirim kimseyi zorla sevmem ve sevilmedigim yerde durmam
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
İkizler ama şöyle okkalı bir soru gönder tokat gibi suratıma suratıma çarpsın
Triplere girip olmayan aşk acısını çekmek yerine artık değer bilip seni gerçekten seven insanlara şans verirmisin
Tanışıyoruz sanırım😂
Hayır:)
Boğa, akıt gelsin
Tamam çok dürüst fedakar birisin ama artık birazda kendini ön plana atamayı düşünürmüsün
Balık burcuyum yükselenim aslan
Duygusal bilmiyorsun ama çok sinsi olduğunu biliyormuydun
Biliniyorsun
Yok be
Başak : Cevap veriyorum hayır titiz değilim :P
Ne istediğini bilmiyorsun biraz fevrisin
Tutmadı :D
Tüh
Oğlak, hadi bakalım.. 🙂
İş ile ilişkileri karıştırmayı bırakıp azmini hırsını sadece işine ama ilişkilerde biraz daha kalbini kullanırmisin
Burcum Yay
Tamam aşk insanisin ama herkese güvenilmeyecegini daha kaç kez öğretecekler sana
Aynen öyle
İkizler
Geçmişe takılıp kaldın neden seni sevenlere şans vermiyorsun?
Sevenim yok çünkü
🤔
Kova
Sürekli flört etmeyi bırakıp hayatına kalıcı birini almaya ne dersin
Oğlak
Çalışma hayatını bırakıp kendini biraz dinlemeyi düşündün mü
Yengeç burcu
Duygusallığın bir şey getirmediğini farkına varıp kendine gelirmisin
Merhametimi duygularımı kaybedersem
Kötü insan olurum
Denge kurabilirsin
Onu kurmakta zorlanıyorum bu ara
İkizler.
Sen ilişki yaşamayı değil acısını yaşamayı sevenlerdensin artık buna bir son verip normallesirmisin
Bu ne be dövecekmiş gibi cevap oldu 😂 acısını yaşamayı seven değil de sadece payımıza o düşmüştü. Çok şükür geçti bitti. Zaten daha da düşünmüyorum.
oğlak
İş ile aşk hayatını karıştırmayı bırakıp yerine göre davranırmisin
Başak
Kendini ben merkezde görmeyi bırakıp daha doğal olurmusun
İkizler
Neden sürekli başladığını ilişkiyi sonlandırıyorsun bahaneler bularak
Bilmem.😅bitmesi gerekiyor belkide bir şekilde. Yani şöyle düşün illa ilişkiyi bitirmek amacıyla başlamıyoruz illa. Her ilişki öyle değildir... Her insanda aynı değildir.
Bitmesini istiyorsam ya da bahane buluyorsam onun mutlaka bir huyu hoşuma gitmemiştir... Ya onun ayrılmasını sağlarım ya da ben ayrılırım. Bana bir yanlışı varsa direkt zaten sessizce onu hayatından çıkarırım. Yani sürekli ya da bilerek yaptığım bir şey değil. Olması gerekmiştir ve olmuştur. Hak edene hak ettiği gibi davranırım. Yani hem zaman kaybına gerek yok hemde can sıkıntısına gerek yok🙃
Akrep burcuyum
Sanıldığın kadar kıskançmısın
Sevdigimi sanildigindan daha çok kiskanirim
O seni sevmiyorsa
Ben seviyorsam yeter li
Zorla mı
Zorla değil ne alaka sevgili dedim her zaman biri diğerinden fazla sever genelde ben cok sever cok kiskanir cok sahiplenirim kimseyi zorla sevmem ve sevilmedigim yerde durmam
👏🏻
Yengecim
Duygusallığın kendin içinmi yoksa gerçekten sevdiğin insanlarami
Duygusal değilim
Yalan
Kova
Bir kalpte 3 kişi barindiramazsin
1 kişi barındırsam yeter
ikizler
Artık onu unutup neden biriyle denemezsin?
biri yok cunku 🥲
Olur 💓
insallah
Burçlara inanmam.
Olur boğa burcuyum ben
Balık var yengeç var kova var Sen
Aslan
Sevdiğin insanları neden bekletip süründürürsün?
Kaos seviyorum
Nasıl bir son bekliyorsun
Benim için hep çabalasınlar istiyorum
Ne zamana kadar devam edeceksin buna
Belli bir süresi yok huyum bu
Ama ona umut veriyorsun canını yakıyorsun
Umrum değil
Çok bencilsin ama dikat et karşında seni tepe taklak edecek rakiplerin olabilir
Benim gibisi çıkmadı daha
Sen öyle san
Kaç yaşındasın
Sen niye gocundun
Bana çok bencil geldiği için
Sen rakibim olamazsın ama
Sen oynarsın ben bitiririm
Önce dengim ol sonra rakibim olursun
Ig hesabını ver görelim kim denk
Sen ver bakalım önce? Madem bu kadar iyisin istek atıcam
İddialı konuşan sendin
Ig isteyen sensin
Ben iddialıyım fakat dengim sen değilsin. Görsen de şok olacağına eminim. Neyine güveniyorsun 😀
Off ilgi bağımlısı kuzucuk sana ilgi yok burada git başka kapıda ara
Kişi kendinden bilir işi 😚 ilgi kpeği olmuşsunuz
Hala uğraşıyor
Ay sus hadi aynen 👍
Yay burcu
Aşk hayatına ara verip kariyer hayatına odaklanır misin
Aşk hayatında kim sevgilim bile olmadı tipimiz öyle gösteriyor
Tipinde ne varmış
Sevgi pıtırcığı bir polyana
Aslan burcuyum
Sadıkmisin
Karşımdaki beni sahiplenirse ilgisini sevgisini samimiyetini eksik etmezse sonuna kadar sadık kalırım
👏🏻
Sen peki hangi burçsun
Oğlak
Hiç evde oturup artık çalışma hayatına son vermek istediğin oldumu
Tam tersi evde oturmayıp çalışma hayatına başlamak istiyorum
♑ Capricorn
Bilgim yok
Akrep
Terazi
Aslan
Kova
Yengeç 🦀
Balık..
Hamsii
Burcum buğday
başak
İkizler
Kova