Sevgilim ilişki için mi benimle sevgili oldu ki biraz uzun okuyup yorumlarsanız sevinirim?

4 aydır beraberiz sürekli ayrılıp barıştık benim babam vefat etti 4 ay oldu vefatından 15 gün önce tanışmıştık 4 ayda ayrıl barış oldu baya bir çok 10 gün konuşsak 10 gün konuşmuyorduk barışıyorduk ertesi günü geliyordu 2 gün sonra bitiyordu yani hep bu şekilde oldu geliyordu yanıma 2 güne kavga ediyorduk ama bu kavgamızdan önce çalıştığım yere gelmişti barışmak için gül ve ayıcık almıştı ama 4 ayda fazla samimi değildik 25 gündür samimiyiz bu 25 günde 2 defa buluştuk bu 2 buluşmada bana dokundu istemiyorum yapma dedim dokunuyor 2 buluşmadırda bende ayrılık mesajı attım 2. Buluşmadan 1 gün sonra yemin etti söz verdi bir daha yapmıcam diye ben engelledim her yerden senin amacın farklı dedim yeminler etti söz Olmucak diye engelledim her yerden ama yanıma gelmedi yani bir barışmak için üstelemedi öbür ayrılıklarda yanıma gelmedi sadece 1 kez gelmişti özür dilemek için şu an gelmiyor acaba gerçekten ilişki için mi benim için oldu ki anlamadım

Sevgilim ilişki için mi benimle sevgili oldu ki biraz uzun okuyup yorumlarsanız sevinirim?
Cevapla