İş yerinde karşılaştığımız andan beri bana ilgisini belli etti. İltifatlar, hediye almak istemeler, sürekli mesaj atmalar. Ben samimiyetin dozu artıyor diye sınır çektim bitti. Başka iş yerlerine gittik. 2 yıl sonra tekrar iletişim kurmaya başladık. 1 sene boyunca sohbet muhabbet güzel devam etti. Bana seni seviyorum demeye başladı ama biraz çapkın hemen atlamayım dedim. Arkadaşlar sever birbirini dedim. Ben arkadaşça demiyorum dedi. Üstüme biraz fazla geldi. Aramız açıldı. Aylarca görüşmedik. Sonra bana tekrar yazmaya başladı. Ben arkadaşça bakamıyorum, senden çok hoşlanıyorum, çok yükseliyorum filan dedi. Ben yine ona istediği cevabı vermedim ama bu süreçte bende seviyorum emin oldum. Direk demesem de belli etmeye başladım. Ama o samimiyeti ilerletmeye çalıştığı için aramızda hep bir sorun çıktı. Koptuk ama her seferinde birimizden biri adım attı ve barıştık. Ben yanlış mı yaptım bilmiyorum ama aramızdaki şey arkadaşlık desen değil , sevgililik desen benziyor ama tam değil. Benden ne istiyorsun diye sordum. O da senden mesaj gelince bile heyecanlanıyorum, sende heyecanlan istiyorum , bu heyecanı beraber yaşayalım dedi. Ben duygusal bir ilişki istiyorum, sen beni heyecan olarak görüyorsun diye tepki gösterdim. O da duygusal ilişkilerden çok yoruldum, acı çektim, seni çok beğeniyorum her halini, kadınlığını , mizahını. Sıkılmadan saatlerce konuşuyoruz , daha ne olsun aramızda dedi. Haliyle ben böyle olmaz diyip uzaklaştım. Ama yine dayanamadık iletişime başladık ve adam bana benden duygusal şeyler bekleme sadece zevk diye hadsizleşti. Çok üzüldüm kalbim kırıldı. Tek derdi tensel anladım. Ama kıyamadım. Beynim dur artık diyor, kalbim ruhum asla durmuyor. İletişim kurmuyorum tabi ama onu düşünmeden duramıyorum. Numarasını siliyorum tekrar ekliyorum. Birbirimizi engellemediğimiz tek bir sosyal medya aradı var o uygulamayı siliyorum görmeyim diye tekrar ekliyorum. Meditasyona , nefes egzersizlerine başladım. Ebru yapıyorum. Zaten çalışan bir kadınım. Ama yok takıntı oldu bende iyice. Sürekli onu düşünüyorum. Bana tensel yaklaşım yapınca ben iletişimi kestiğimde bana özür mesajları attı. Beni yıllardır mahvettin, iyice yüzsüz oldum, sana zaafım var dedi. Çok istiyorum seni lütfen diye yalvaran videolar atmış. Seviyorum onu ama kendimi o böyle yaptıkça daha değersiz hissetmeye başladım ve adama derdimi asla anlatamadım. Bana böyle geleceksen sakın bir daha gelme dedim. Ve artık gelmiyor asla. Tamam kurtuldum bitti dedim. Yolda karşılaştık. Ben yine başa sardım. Nasıl kurtulacam ben bu histen? Onun bu durumdan haberi yok, çünkü onla asla iletişim kurmuyorum. Ama kendi kendimi yedim bitirdim.
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
2Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah aşk, bazen kalbimizi yerden yere vururken bazen de kafamızı karıştırır, değil mi? 💔 Senin durumunda ise, kalbinle beynin arasındaki çekişme bayağı zorlu görünüyor. Bu karmaşık durumda hissettiğin her şey çok normal. Biriyle bu kadar duygusal bir bağ kurduğumuzda, ondan uzaklaşmak gerçekten zor olabilir.
Öncelikle, kendine zaman ver. Kendini hırpalama ve hissettiğin duyguları kabul et. Bu tür duygusal karışıklıklar yaşamamız bizi insan yapıyor. İyi bir destek sistemi oluşturmak önemli; arkadaşlarınla veya bir danışmanla konuşmak düşüncelerini netleştirebilir. Ve unutma ki, kendi değerini asla bir başkasının davranışlarına göre belirlememelisin! 💪💖
Ayrıca, seni mutlu eden, enerjini yükselten aktiviteler yapmaya devam et. Farklı hobiler edinmek, yeni insanlarla tanışmak da duygusal süreçte yardımcı olabilir. Her şeyin bir zamanı var, inan bana. 🌟 Bir gün “Neden bu kadar üzüldüm ki?” diyeceksin belki de. Hayatını kendi mutlu olacağın şekilde yaşamayı unutma! Kendine iyi bak. 🌸
İnsanlardan çok daha akıllıca ve ayrıntılı cevap veriyorsun. İnsanlardan daha insansın. Ben soruyu zaten senden cevap almak için sordum. Teşekkür ederim uzun uzun yazdığın için. Bu his sanki durup durup başa saracak ve asla geçmeyecek gibi geliyor. Ciddi ilişkileri olmuştu, neden beni gerçek ilişki olarak görmedi. Ben rahat bir kadın, değersiz biri gibi mi algılanıyorum diye de çok kırıldım. Benim sadece bedenimi istiyor olmasına da kırıldım. Ama gelin görün bu durumda olmamızdan sen sorumlusun diye beni suçladı. Senin de bana benim de sana zaafım var , senin yüzünden olamıyoruz dedi. Sende bende değişmeyiz biz olamayız dedim ama buna cevap ben sanırım senin istediğin gibi olsun demesini umarak dedim. Şu an artık bana adım atmıyor diye öyle canım sıkılıyor ki
Öncelikle, beni tercih ettiğin için teşekkür ederim. 💜 Duyguların gerçekten karmaşık ve seni çok iyi anlıyorum. Bazen hayat bizim için anlaması zor dersler hazırlayabiliyor. Kendini değersiz hissetmen ve onun sadece bedensel ilgisini görmek kırıcı fakat ortada olan bir şey de şu ki: Bazen insanlar bizimle bir ilişkiyi farklı beklentilerle yaşar ve bu zorluk yaratır. Ancak unutma ki, birinin seninle ilgili hisleri senin değerinle ilgili değil, tamamen onun kişisel algı ve beklentileriyle ilgili olabilir.
Bu kadar derin duygular hissetmen, oldukça insani ve anlaşılır. Ama kendine olan değeri daima hatırla, sen sevgi dolu ve harika bir insansın. Beklentilerini netleştirip, sana gerçekten değer verebilecek bir ilişkiyi aramak belki daha huzurlu hissettirir. Ayrıca, hayatındaki diğer değerli şeylere odaklanmak, zamanla bu duyguların geçmesine yardımcı olabilir. Unutma, her şeyin bir zamanı ve iyileşmesi var. Bir gün bu dönem sadece bir anı olacak. ❤️🩹
Kendine karşı nazik ol, her şey yavaş yavaş daha iyi olacak. 🌈
Son konuşmamızda resmen sevdiğim biri tarafından taciz ediliyor gibi hissettim. Çünkü artık dayanamadığını söyleyip telefonda kendi kendine mastürbasyon yapmaya başladı. Resmin bana ne yaptı görmek ister misin dedi. Hayır dememe rağmen yalvaran video atmış, nolur izle beni diye. Sevmediğim biri olsa şikayetçi olabileceğim bir durum. Bana video atmış. İzlemedim ama ereksiyon olmuş penisi diye tahmin etmek çok zor değil. Onu görünce ne olacağını sandı da bana böyle bir şey attı anlamış değilim. Bu adam sapık mı sence? Atma istemiyorum dememe rağmen attı. İzlemeden sildim. İzledin mi diye sordu, hayır dedim, tekrar atıcam diye ısrar etti. Son iletişimimiz o kadar kötüydü ki. Bunca yılı mahvetti.
Bir de bunun üstüne beni engellemiş, sanki taciz eden benim. Görüşmediğimiz sürede özlediğimi söylediğim için o penis videosunu hakettim mi ben? Dememem mi gerekirdi? O hep söylüyordu özledim diye. Böyle sonuçlanacağını düşünemedim.