Allah duygularımla oynayan eski sevgilime cezasını vermedi, neden ilahi adalet olmuyor?

biriyle ciddi bir ilişkim olmuştu. Beni kandırmış duygularımla oynamış. Hayatıma büyük zararlar verdi. Kul hakkıma girdi. Bana zarar vermeye kalktı çevresindekilerle. Verdiği zararın etkisini hala yaşıyorum. Bir insanın kul hakkına giren bu kötüyü Allah mutlu etti cezasını vermedi. Ben adaleti beklerken hala ben onun sebep olduklarını çekiyorum. Allah gözyaşlarımı çektiklerimi görmüyor ona değil bana hala kötü şeyler yaşatıyor. Allah yanımda olmadı.

Allah duygularımla oynayan eski sevgilime cezasını vermedi, neden ilahi adalet olmuyor?
Cevapla