Eski sevgilim hala durumlarıma bakıyor ve yazmıyor da bu beni rahatsız ediyor sizce numaramı sil diye yazmalı mıyım?

Arkadaşlar ben çok ciddi kavgalı ayrıldım. Biz en son konuşurken zaten ayrılmıştık ama aynı şehirde üni okursak toparlarız umudu vardı. O da beni çağırıyordu falan. Uzak mesafe olmazsa ben de aynı şehirde okursak diye istiyordum. Sonra o sırada kendisine aşık olan ve ciddi platonik olan bir arkadaşı vardı, çok önceden bahsettiği biz ayrı olup konuştuğumuz süreçte o kişinin instagramında ekli olduğunu fark ettim. Sonra aralarında bi şey olmadığını falan sôyledi ama ben ikna olmadım, daha önce her yerden engellemişti çünkü. Engellediğini söylediği discord hesabından ekleştiklerini fark ettim fark edince ss attım ve bana bir daha sakın ama sakın yazma diyerek her yerden engelledim. Bi süre sonra engelini açtım durum atıyordum baktım görüyor sürekli. Açıklama yapma gereği falan da duymadı ya da gurur yaptı bilemiyorum. Ama bu durum beni rahatsız ediyor profil resmini görüyorum ve çok sinir bozucu sizce ne yapmalıyım? 4 ay oldu konuşmayı keseli hala silmedi

Eski sevgilim hala durumlarıma bakıyor ve yazmıyor da bu beni rahatsız ediyor sizce numaramı sil diye yazmalı mıyım?
Cevapla