Bu kız cilvemi yapıyor. Yolda görünce gülerek bana bakıyor sonrada böyle yazıyor?

Ya sen ne anlatıyorsun ya. Git kiminle oluyorsan ol. Uzak dur benden. Karşıma da çıkma. Mümkünse kendince iyilik de yapma bana tamam mı. Hem gel akşamın bi vakti evimin önüne , yolda takip et tevafuk de. İstemiyorum. Olacağına olan inancın nerden geliyor onu da anlamadım. Ama benimle olmayacak. Kiminle de oluyorsan artık. Yolun bahtın açık olsun. Daha da yazma. Son uyarım …. Aynen böyle yazdı

Bu kız cilvemi yapıyor. Yolda görünce gülerek bana bakıyor sonrada böyle yazıyor?
Cevapla