Arkadaslar çok net ve acik soru bence 21 yasindayim ama üniversiteye biraz geç girdim ve şu an 1. Sinif uçak muhendisligi okuyorum.
Erkek arkadasimda 27 yasinda veteriner.
19 yasimdan beri sevgi dolu bir ilişki icerisindeyiz birbirimize çok değer veriyoruz.
Son 3-4 aydir beni sıkıştırıyor bir şeylerin ciddiye binmesi için ve diken üstünde hissediyorum ha evlilik teklifi geldi gelecek diye çünkü ben seni okuturum diyip duruyor🤦🏼♀️
Onu gerçekten seviyorum başka biriyle de olmak asla istemiyorum hayatımda ama kariyerimi de yürütmek istiyorum.
Siz 21 yaşınızdaki halinize şu an bu durumda olsa ne yapmasını isterdiniz? Düşünceleriniz kıymetli..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer