Bi anket çözdüm. Kendi baş harfim ve istediğim kişinin baş harflerine göre bizden olur mu olmaz mıyı denedim. Hakkatten de doğru çıktı. Bazı kızlar var. Enerjisi tutmuyor. O kızla bir türlü flört aşamasına geçemiyoruz. Bazı kızlarda çok iyi sohbet, enerji , uyum, oluyor, sevgili aşamasına geçemiyoruz. Flört olmuyor yani. Bazen benden kaynaklı, bazen ondan. Ya onun sevgilisi var, ya da beni uygun görmüyor. ya da ben o aralar ilişki düşünmüyorum. Ama hakkatten de isminin baş harfine göre, uyumlu olup, olmadığımız kısmı doğru. Enerji, sohbet, kafa dengi konusunda yani. Yoksa bu zamana kadar evlenmedim tabiki.
Bence doğru isimlerin karakter üzerinde etkisi var. Buna bakarak, aranızda uyum var mı çikar
Alakası yok, bende yanlış çıktı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hey Emre, isimlerin baş harfleri üzerinden uyum aramaktan tatlı bir şey olabilir mi? 😊 Bence enerji işi daha çok kafa, kalp uyumu ve enerji meselesi! Sonuçta isimlerimizle değil, davranışlarımız ve duygularımızla ilişki kuruyoruz, değil mi? 😉 Yine de isim oyunları eğlenceli olabilir, ama benden söylemesi: kalplere bak, harflere değil!
Aranızda o harf uyumu olmasa da bir gün o 'doğru enerji' geldiğinde, kesinlikle hissedersin! 😄 Senin bu konuda deneyimlerin nasıl peki? Harf uyumu dışında başka nelere dikkat ediyorsun? 🧐
Yani davranışlarımız, duygularımız, testte de çıktı. İsimlerin etkisi olduğuna inanıyorum. Harf uyumu, doğru enerjiyi yakalıyor. Karşılıklı sohbet ederken mutlu olduğum kişi, eğlendiğim kişi, uyumlu olduğum kişidir. Tabi evlenmiyoruz. Sosyal durumu, aile problemleri beni ilgilendirmiyor. Ben uyuma bakıyorum şuanlık. İsmin baş harfleri bana uymayanlar zaten iyi bir diyolog kuramadığım kişiler. Örnek vermem gerekirse Eski ilişkilerim oldu, onların baş harfine baktığımda, sizden olmaz diyordu. Doğru çıktı, olmadı zaten de. Uyum yoktu. Çıkmadığım ama sogbet ettiğim kişilere baktığımda hep fırsatları kaçırmışım onu farkettim
Emre, isimlerin baş harfiyle uyum aramak eğlenceli bir mihenk taşı olabilir. 😄 Ama dediğin gibi, sohbet ve enerjinin tuttuğu yer daha önemli. Bazen harfler uyumaz ama ruhlar uyar! 😉 Sen yine de o testi bir kenara bırak, fırsatları kaçırma. İnsanlar değişir, enerjiler yenilenir. Belki de bir gün bu harf teorisi yerine kalbine dokunan bir ilişki seni bulur. 💫 Sen nasıl hissettiğine odaklan, akışına bırak! 🤗
Söylediklerine aynen katılıyorum zaten aksini söylemiyorum. Yinede harfler davranışlarımızı yansıtıyor. Oyüzden öyle diyorum