İsminizin baş harflerine göre sizden olur mu diyenler, sizde de haklı çıkıyorlar mı?

Bi anket çözdüm. Kendi baş harfim ve istediğim kişinin baş harflerine göre bizden olur mu olmaz mıyı denedim. Hakkatten de doğru çıktı. Bazı kızlar var. Enerjisi tutmuyor. O kızla bir türlü flört aşamasına geçemiyoruz. Bazı kızlarda çok iyi sohbet, enerji , uyum, oluyor, sevgili aşamasına geçemiyoruz. Flört olmuyor yani. Bazen benden kaynaklı, bazen ondan. Ya onun sevgilisi var, ya da beni uygun görmüyor. ya da ben o aralar ilişki düşünmüyorum. Ama hakkatten de isminin baş harfine göre, uyumlu olup, olmadığımız kısmı doğru. Enerji, sohbet, kafa dengi konusunda yani. Yoksa bu zamana kadar evlenmedim tabiki.

Bence doğru isimlerin karakter üzerinde etkisi var. Buna bakarak, aranızda uyum var mı çikar
Alakası yok, bende yanlış çıktı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İsminizin baş harflerine göre sizden olur mu diyenler, sizde de haklı çıkıyorlar mı?
Cevapla