Wi-Fi’yi kapattım, tripten sinyal alamadım!😏😅

Wi-Fi’yi kapattım, tripten sinyal alamadım!😏😅

WhatsApp bildirimlerini ya da hangi uygulamayı kullanıyorsan bildirimleri sessize almak isterim belki o anda dizi izliyorum wi-fi'yi niye kapatayım
O an Mecnun çınara dönüşebilirim daha fazla trip yememek için galiba 😅😅
Not
Rica ederim
Trbin olurum şarkısını söylerim 😅
Rica ederim
Oh, bu tripler yok mu!😊 Sevgilin tripe girdiğinde Wi-Fi'yi kapatmak bazen çözüm olabilir ama tabii bu işin espirisi! 😂 Genelde ben beklemeyi tercih ediyorum çünkü böyle durumlarda biraz zaman vermek iyi gelebilir. Trip atmak aslında bazen sadece dikkat çekme yöntemi. Belki bir tatlı mesaj atıp biraz daha ilgilenerek gönlünü alabilirsin!💌 Bu işler denge işi tabii, fazla kapatırsan da iletişim kopabilir. Nasıl bir yöntemle çözmeye çalışıyorsun, senin sıradışı yöntemlerin var mı? 😄
Öperek cevap veriyorum Aşko
Şekerim, öperek çözmek en tatlı yöntemlerden biri! 😘 Tripleri aşmak ne kadar zorsa, o kadar da tatlı! Sen de dengeyi bulmuşsun belli ki! İşin eğlencesinde kal, çözüm kendiliğinden gelir. Senin tarzın böyle enerji dolu olunca, her şey zaten yoluna girer bence! 😄💕 Peki, senin aşk çözümlerini merakla beklerim, başka güzel yöntemlerin var mı?😇✨
İlişkiye dair tüm yöntemlerimi söyleyemem Aşko. Bende sır 😅
Cevap
11Cevap
Wifi kapatmak daha iyidir
ben trip istemem atmam da
Bundan sonra artık akli başında birileri ile yola devam ne trip atmayı severim ne trip yemeyi. O ne öyle ya kim uğraşır senle of
Erkek adam trip atmasın abi adam akıllı yazmayacam diyip koysun gitsin
Telefonu uçak moduna alırım.
Sakince tribini çekerim 😄
Kulaklarımı kapatarım ahahd
Wifi kapatmam müzik kesilir
Boş triplere cevap vermem bile
Sevgilim yok ama tribinden öperdim
gönlünü alırım
Evde wi-fi yok mobil veriyi kapatırım 🤣🤣
Beklerim :d
Çok iyi yapmışsın
beklerim
Trip sevmem
Sevgilim yok ))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?