Kız arkadaşınızla beraberken başka kadınlarla daha rahat konuşuyorum siz de fark ettiniz mi?

Yanımda sevgilim varken başka kadınlarla çok daha rahat konuşuyorum hiç stres yapmıyorum. Ama yalnızsan o zaman eğer ismiyle hitab edersem abaza sanar, falan filan gibi birsürü aklımda düşünceler geziyor yanlış anlamasınlar diye uğraşıp dururum bu sefer de komik gözüküyor. Ama kız arkadaşım varken çok rahatım ya dünya varmış
Kız arkadaşınızla beraberken başka kadınlarla daha rahat konuşuyorum siz de fark ettiniz mi?
Cevapla