O çok başarılı bir akademisyen, bekar, yakışıklı, benden 3 yaş küçük, meslektaşız yani ben akademisyen değilim ama branş olarak meslektaşız. O hem akademisyenlik yapıyor hem kendi özel ofisinde çalışıyor. Ben ise kamuda çalışıyorum. Yakında istifa edip kendi işyerimi açmayı planlıyorum. Onu twitterda takip ediyordum, mesleğinde çok tanınan biri. Konferanslar veriyor. Birçok yabancı dil biliyor. Yurt dişinda okumuş. Çok takipcisi var, o sadece kendi öğrenci ve akademisyen çevresini ve birkaç diplomati takip ediyor. Neredeyse takip ettiği hiç genç kız yok. Birkac kez onun paylaşımlarını beğenip retweetledim. O da beni takibe aldi. Zaten tip olarak da güzelim kendime güveniyorum.
Ona şöyle bir mesaj atsam ne olur?
- "Merhaba, sizin fikirlerinizi duruşunuzu çok takdir ediyor ve hayranlık duyuyorum. Tanışmayı çok isterdim."
Sizce böyle bir mesaj atsam ne cevap verir? Rezil olur muyum? Tanışmadık ama ortak çok tanidik var, meslektaşız da. Rezil olabilirim. Yazsam mı yazmasam mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer