Hoşlandığım kişiye ilk mesajı atacağım. Sizce atayım mı atmayım mi?

O çok başarılı bir akademisyen, bekar, yakışıklı, benden 3 yaş küçük, meslektaşız yani ben akademisyen değilim ama branş olarak meslektaşız. O hem akademisyenlik yapıyor hem kendi özel ofisinde çalışıyor. Ben ise kamuda çalışıyorum. Yakında istifa edip kendi işyerimi açmayı planlıyorum. Onu twitterda takip ediyordum, mesleğinde çok tanınan biri. Konferanslar veriyor. Birçok yabancı dil biliyor. Yurt dişinda okumuş. Çok takipcisi var, o sadece kendi öğrenci ve akademisyen çevresini ve birkaç diplomati takip ediyor. Neredeyse takip ettiği hiç genç kız yok. Birkac kez onun paylaşımlarını beğenip retweetledim. O da beni takibe aldi. Zaten tip olarak da güzelim kendime güveniyorum.

Ona şöyle bir mesaj atsam ne olur?

- "Merhaba, sizin fikirlerinizi duruşunuzu çok takdir ediyor ve hayranlık duyuyorum. Tanışmayı çok isterdim."

Sizce böyle bir mesaj atsam ne cevap verir? Rezil olur muyum? Tanışmadık ama ortak çok tanidik var, meslektaşız da. Rezil olabilirim. Yazsam mı yazmasam mi?

Hoşlandığım kişiye ilk mesajı atacağım. Sizce atayım mı atmayım mi?
Cevapla