Konustugum birisi var ve sadist gibi davraniyor?

Yani boyle cogu zaman iyi ama bazen konusurken sadist gibi davraniyor bana tuhaf seyler soyledi mesela... asagilayici demeyelimde, yani biraz oyle ama bunu hep ozel konular konusurken yapiyor, acaba bundan zevkmi aliyor yani beni rencide etmek gibi ne biliym tuhaf, onunla bu yuzden kac kere engelledim onu, sonra kaldirmistim normal konustugumuz zamanlar gayet iyi konusuyoruz hatta iyi bile ama bazen yapiyor boyle anlamiyorum, canimi yakmaktan zevk alacak birisine benziyor, sizce gorusmemelimiyim? Daha hic gorusmedik ama yakinda bulusucaktik... kendisi ustelik doktor, oncedende avukatmis. Bu sekil davranislari hic yakistiramadim.

Konustugum birisi var ve sadist gibi davraniyor?
Cevapla