Sevgilime zorla KS şifremi veriyorum ama istemiyor. Millet şifreyi vermedi diye kızıyor, benim adamım şifre veriyorsun diye kızıyor? 😅 KS dışında sosyal medyam yok zaten.

Sevgilime zorla KS şifremi veriyorum ama istemiyor. Millet şifreyi vermedi diye kızıyor, benim adamım şifre veriyorsun diye kızıyor? 😅 KS dışında sosyal medyam yok zaten.

Evlenince veya evliliğe yakın bir dönemde bende veririm ama istemekte biraz güvensizlik gibi oluyor bilemiyorum. Birde karşı tadar şifreyi veriyorum diye kızarsa benimde ondan şifresini istememi istemediği için kızdığını düşünürdüm 😅
Gereksiz paranoyadır. Benim kız arkadaşıma verdim kendi kendine kuruntu yapıp ilişkinin içine etti.
Yok sen beni aldatacaksın, yok sen beni şu kızla aldatıyorsun, gidip elalemi stalklıyorsun, buna biye baktın diye hesap veriyordum.
Kimseyi stalkladığım falan yoktu bu arada. Bunu isteyen kişi ya aldatıyor yapmasa bile planını yapıyordur çünkü suçluluk psikolojisi ile hareket ediyordur veya aşırı özgüvensizdir.
Sizin ilişki de baya saçmaymış. Şifreni aldığı halde niye paranoyaklık yaptı ki?
Kendisi sürekli mikro aldatmalarda bulunuyordu ondan. Benim ona karşı aynı şeyleri yapacağımdan şüphelendi. Defalarca onu uyardım ama dinlemedi en sonunda bir çocuğa gidip benim ol diye yazınca ben bunu barbienin vizyona girdiği gün avmye götürdüm yemek katında başka kızları kestim o gün bugündür vay efendim sen nasıl başka kızları kesersin oldu. Dedim seni uyardım. Kız affedersin trans olmak isteyen bir çocuğa benim ol yazmış instadan kafayı yedirtti.
Bu olayı içimde 9 ay tuttum bana şakaydı diye yutturmaya çalıştı.
Çok garip ilişkilerdesiniz
Açtığım sorulara bakarsan ne kadar çirkinlik yaptığını görebilirsin. 2.5 seneyi çöp etti. Daha kimseyle uğraşamam. Düzgün bir ilişki istedik diye başıma gelmeyen kalmadı. Neyse dediğim gibi bu mevzular varsa başta belirttiğim nedenler vardır.
Güvensizliktir istemek tabii ki
Enişte idol😄
Ya benim de onun şifresini istememden korkuyorsa😅 yaaaaaa
Aaa enişte şiytaaan😈😂
Hehe benim sahama gel yavrum sen. boş ver enişte menişte😅
Sen benim canım 😄😘
Öpücük öpücük öpücük😅
Cevap
11Cevap
Samimiyetten oldukça uzak bir yaklaşımdır, şüphesiz zihninde paranoya seviyesinde güvensizlik barındırıyordur..
Özel hayata haciz gibi bir durum ama rahatsızlık duymadan veririm
Sen verdin sevgilin kabul ettimi yandı :) Eğer vermene rağmen şifreyi o kabul etmiyosa dikkatli ol. Çünkü kabul etmesi demek senin de ondan şifresini istemene yol açar. Ama o riske girmemiş :)
O yorumu yaptım az önce. Kaçırdın. Olsundu aman o bilir yapacağını.
Bacım instagram dediğin yer artık açık et pazarına dönmüş herkes bir yerlerini sergiliyor ve bunun kadını-erkeği yok cidden o yüzden bence şifre istemesinden ziyade sana tam anlamıyla güvenmek isteyen ve ciddi düşünen bir erkekse bu durumu gerçekleştir ki gözü arkada kalmasın ama tabi sende isteyeceksin şifresini karşışıklı olacak bu iş he yok sen ben öylesine takılıyorum onunla konuşurken başkalarıyla da konuşalım zihniyetindeysen zaten hiç yorma o delikanlıyı da kendini de
O şifreler baştan karşılıklı bilinmeli kadın ve erkek tarafından bence. Şifresini gizleyene de, benim şifremi bilmek istemeyene de dev arıza çıkartırım kesinlikle.
Bu samimiyetin de güvensizliğin de ötesinde bir durum. Kaba tabirle saygısızlık.
O kadar da hayatının her alanına el koymak mantık işi değil. Ne isterim ne de veririm.
Güvensizlik eğer bir insan şifreyi istiyorsa güvenmiyor demektir karşıdaki kişinin güvensiz bir şey yapmış demektir.
Ben de şeffaf biriyim sosyal medya da hi. Kullanmadım taaa ki buraya gireme kadar 😂
Sen de düşmüşsün bu girdaba. Geçmiş olsun, Allah kurtarsın kardeş😅
Ben düşmedim atladım biraz sksks
Samimiyetle alakası yok, bu güvensizliktir...
Yapacak olan insan başka hesap açar yine yapar yani çok boş şeyler bunlar, güvenen istemez
Ben verme tarafında değilim. Özel alan kalmalı ama bu güvensizlik de getirmemeli.
Kişisel alanına müdahaledir, terbiyesizliktir.
Güvensizliktir güvenen biri böyle bir şey istemez zaten.
Güvensizlik ya , istemese zaten erkekler olarak veriyoruz
Belki sende onun şifresini isteme diye senden şifre almıyordur
Evet, ben de öyle düşündüm 😅
Aman gerek yok. Başkası olsa ayrılır zaten. Aldatmaz. Ben de öyle. Aldatmam, ayrılırım.
Güvensizlik belirtisi
Ortaya karışık :d her şey olabilir
Güvenmiyor demekki
Şizofrenliğin belirtisidir😂
güvensizlik bence
Güvensizliktir
Güvensizliktir.
İkiside olabilir
Farketmez ama vermem
Guvensizlik
Guvenmedigibicin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?