1 gün mesaj atmayan sonra özledim diyen sevgili ne yapmak istiyor?

Her şey çok güzel giderken onu anneme söyleyip söylemediğimi soruyordu bende en son konuşmamızda söyledim benim evime gelmek ister misin dedim annemle tanışırsın evet çok isterim çok mutlu oldum falan dedi ( buarada 2. Evliliği olacak ) neyse sana tapıyorum sen en iyisisin diyip durdu sonta kitin günaydın yazdım bütün gün mesaj yok dün öğlen günaydın dedi üstelik benım mesajımıda silmiş sanır tartışma çıkmasın diye bana çok hastayım bogaxlarım çok kötü seninle buluştuğumuzda ki kadar çok hasta oldum iyi olmayıyprım diyip durdu bende insanın ruhu hasta olmadan bedeni hasta olmaz mış dedim belki doğru dedi her neyse sağlık durumla ilgili bana bilgi ver diyip bitirdim tamam tatlım kalpler koymus sonra gece yarısı seni özledim yazmış ne yapıyor bu ya

1 gün mesaj atmayan sonra özledim diyen sevgili ne yapmak istiyor?
Cevapla