İlişkiye girdiğim erkekten hoşlanıyorum ya da aşık oluyorum?

Yani genelde böyle oluyor. O yüzden hiçbir erkekle girmek benlik değil. Evlenmeden önce girmek istemiyorum ya sırf bu yüzden.

İlişkiye girdiğim erkekten hoşlanıyorum ya da aşık oluyorum?
Cevapla