Neredeyse hiç iletişimde olmadığım bir erkeğe açılmak istiyorum. Ama cesaretim yok. Çok kısa olan detayı okur musunuz?

Bir iki sefer kısa bir muhabbetimiz olmuştu. Birinde bana olta attı gibi gelmişti ama hoşlandığımı belli etmedim. Devamı gelmedi. Zaten kendisini hiç görmüyorum. Bekar olduğunu öğrendim sadece. Açılmak istiyorum. Sizce bir kızın bir erkeğe açılması yanlış mı?

Neredeyse hiç iletişimde olmadığım bir erkeğe açılmak istiyorum. Ama cesaretim yok. Çok kısa olan detayı okur musunuz?
Cevapla