Arayıp sormayan günlük sohbet etmeyen mesajlasymayan erkek?

Yazmiyor , aramıyor merak etmiyor gününü benimle paylasmiyor ama sevgiliyiz. Günde bir defa arıyorsa arıyor onda da sırf ben kavga tartışma çıkarmayayim diye. Haftada 2 veya 1 veya 3 defa da buluşuyoruz bazen de 2 haftada bir ama bir insanın karşı tarafı bu kadar merak etmemesi normal mi ben kaçta uyandığını şimdi napti ne yedi kimle konuştu yoruldu mu her şeyi merak ediyorum ama o etmiyor ve elimden bir şey gelmiyor. ne yapmam lazım geri çekilip sessizce bitireyim mi sikbogaz mi edeyim. Çünkü defalarca dile getirdim bu durumu ama her şey aynı her yaptığı şeye bir kılıfı bahanesi mazereti var tartışma çıkmıyor bile ben kendi kendime kendimi yiyorum

Arayıp sormayan günlük sohbet etmeyen mesajlasymayan erkek?
Cevapla