Güven sorunları ile ilişki yaşamak hakkında ne düşünüyorsunuz?

Daha once hic sevgilin olmadi ama gecmisimde narsist, bana cok degersiz hissettiren biri olmasina ragmen cok asik oldugumu dusunerekten o kisinin yaninda oldum su an bi iliskim var ama gecmisin travmalarini cok net gorebiliyorum o kadar zor bir sey ki gerçekten.. sevgilimin beni sevdigini biliyorum aldatmayacagini da biliyorum ama inanir misiniz yapamıyorum sanki her an aldatildim gibi hissediyorum su an bi tatilde mesela keyfini kacirmak istemedigim icin belli etmiyorum ama icimden diyorum aldatildin kizim kesin sen sevgisinden suphe duyuyorum çünkü su an sevildigime inanmiyorum bu o kadar zor bir sey ki.. terapiye kim gidebilir bu devirde zaten onerileriniz nelerdir gercekten yoruluyorum bir daha ayni seyleri yasarsam cok cok uzulurum

Güven sorunları ile ilişki yaşamak hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla