Birisine soz vermiş gibi diğerine vermemiş gibi fakat aynı şeyler yazar konuşur.. birisi daha rahat diğerisi daha duygusal.. duygusal olandan daha mesafeli biraz..
Nasıl bir hastalık bu?
Birisine soz vermiş gibi diğerine vermemiş gibi fakat aynı şeyler yazar konuşur.. birisi daha rahat diğerisi daha duygusal.. duygusal olandan daha mesafeli biraz..
Nasıl bir hastalık bu?
Cevap
6Cevap
Böyle adamlar hovarda sadakatsiz güvenilmez insanlardır. Birde bunlarla beraber olan kadınlar var onlar nasıl bir hastalığa sahip oda önemi
Valla bende yargılardım belki ama kızın haberi yoktu çünkü en yakınım. Çok profesyonel birisi ve kalitrli rol çekiyor.. hayatı ds oyle hani.. Kız anladığı anda terketti işte de..
İşte de olan olduktan sonra terk etmek bir işe yaramıyor
Terk etmek de bir şey.. İnsan öğrendiği anda kalmamalı sonuçta.. Ve hayatta çeşit çeşit insan var.. neler oluyor milletin başına neler geliypr.. Sırf biri sevmiş güvenmiş diyr hasta olmuyor ki.. neden yargılayıcısınız.. Adam manipulator birisidir.. zaten rahat olan kızın haberi bile yoktu.. duygusal olanı ifşa etmiş bunu.. sonra da diğer kıza da söylemiş... Duşmanın başına gelmesin derler.. çok yargılamayalım
Ben yargılamıyorum tanımandan etmeden insanlarla ilişki yaşamanın doğru olmadığını söylemeye çalışıyorum. Bile bile ilişki yaşayanda var bilmeden yaşayan da ama biraz gözü açık olmakta insanda olması gereken bir şey
oylesiyle ugrasma konusma engelle gec uzatma vakit kaybi yoluna bak
zihinsel anlamda olur, nolucak. ytkta olur diyosan o performansla alakalı
Anlamadım? ne olur? Soru başkaydı
erkek bu, yapar yani
Çok saçma ama.. neden sordum soruma gore
neden arama. bazı erkeğin gözü açtır.
zampara ve karaktersiz diyprsunuz :)
zampara olduğu doğrudur, ama diğeri ağır itham olur
Ağır mı? 2 kadının kalbini kırması kadar mı ağır? Ah almak kadar mı ağır? Oyalamak üzmek kadar mı ağır? Ahı hafife alıyorsunuz ama :)
Karakterli adam böyle yapmaz ki
yaaa anlamadığın bişii var. bu saydıkların onun günahı.. kimene🤷♂️
ahı alan o, oyalayan o, üzen o.. günahta onun. sen kendini düzeltmeye bak😃
Ya neden konuya bağlı kalmıyorsun. Ben karakteriz diyince kendin dedin "ama diğeri ağır itham olur". Bende ona gore sordum o ağır ise o zaman bu ağır değil mi hani.. Yoksa onun gunahına napim. Sadece sanki karakterisz demek ağır birşeymiş gibi yazdın da kıyasladım anla diye
karaterszlik geniş kapsamlı bir tanımlama.2 kadına bunu yaptı diye, karaktersizlik damgası vuramazsın. bende diyorum ki o iki kadının hiçmi suçu, hatası. yok
bu durumlar kıyas kabul etmez. sen hıncını, kızgınlığını vs. kararaktersz diyerek ne hafifletebirsn nede tanı koyablirsin
Kadınların suçu mu? 😂😂😂 yok ben sadece sen erkeksin diye ve belki oylesin diye hafifletiyorsun sinir oldum. Hani ne arkadaşım kızı tanıyor ne kız onu. Hadi o kızı tanımıyorum da arkadaşım tek onu sevdi ne suçtwn bahsediyoesunuz ya da hata. bide hata varsa adam ise çekip gidebilir. 2 kadına bunu haptı diye karakterli oluyor allahım ya rabbim. O zaman hepimiz öynayalım milletle karakterli olalım.. nasıl bir bakış acınınız varsa anlayamadım. Kızın yanında durdum ben halini gördüm insan bir empati yapar yani. Böyle bir adamın arkasında da karakterli demeyeceğiz kusura bakmayın yani. Karskterli adam oynamaz başka birilerle hele ki onu seven insanlar asla oynamaz. Oturur konuşur ayrılık yakışır bir şekilde..
O 2 kadının hiç mi suç yok dediğin yerde patladım yani... Bu ne ayol? Sevmişler illa hadi arkadaşım için sevdi diyprum da o diğer kız da illa ki garibanım sevmiş ki beraber olmuş.. Biraz uyanın yani.. gel ben seninle oynayım arkadaşınla da üzül sen yıpran beni bekle sonra de ki benim de süçüm vardı o kız çok karskterli çok onurlu bir kız... 🤣🤣🤣 Böyle bakarsan kız ö olur ama dimi hadi lütfrn
ahaha.. o 2 kadının suçu var tabii.. adama güvenmek😃adamın yaptığı karaktersizlikse, kadınlarınkide suç😃
sende ne çok hırs ve öfke dolusun😅
adam aynı anda, canı pasta isteyince pasta, profiterol isteyince profiterol yemiş işte. kadınlar uyanık olsaymış. şaşırdım, bu zamanda böyle kadınlar. körü körüne 🤷♂️
sende durumlar nedir, merak ettim valla? gılgamış destanı gibi destan yazdığına göre, derin düşünceli bi kadınsın🤭
Bendeki durum mu? Yalnızım ben 2 sene adam bulamadık diye. Yetti mi sana? Sana destan bile yaranamadı... Kafanı kullanamıyorsun belli ki. Kadınlara karşı konuşurken utanmıyor musun? Bilmediğin insanları yargılarken? Evet adama güvenmek yalnıştır fakat ne adamlar var bi bilsen böyle yapmazsın. Demek ki çok fazla sürmemiş ve birisi uyanıkmış ki ifşa etmiş ve isi de sepetlemiş. Gözleriniz kapalı mı bilmiyorum da hayatta neler neler oluyor :) Adamın davranışları yaşadığı hayatı bizzat gördüm.. Evet profesyonel bir manipulator. Biraz psikolojiden anlarıyorsanız eğer.. mümkün olduğunu anlarsınız.. Ve evet hala bu dönemde masum ve saf kadınlar var. Sevmek sevilmek isteyen.. güvenmeyi seçen kadınlar da var.. Bu da onların suçu değil. Alınan ahı et ya da geç sahibini bulur :) Bilmediğiniz kadınlara vurmayın yani :))
ahaha.. ben mikrososyoloji üzerine y. lisans yaptım. sen başkalarının derdiyle dertlenip semi feminizm yapacağına, kendi derdine çare bul önce. psikolji diye seni 2 kere götürür getiririm. uzun yazman anlaşılabilr olduğundan süphe etmene delalet. bırak örnekleri, kıskançlıkta yapma. sen birini bul biaran önce dicemde. hayal kırıklığı olduğun aşikar
Hay allahım 😂 yok benim flortum var merak etme. De aile gibi sevdiğim arkadaşar da var, empati yapabilen anlar. Psikolojiden anlıyormuş b anlıyorsun. Kıskanc vs yapmıyorum, bir davranış kötü ise kötüdür. Bi tek sen mi akkılı çıktın burdan da herkes farklı yazmış sen öyle saçma insanları savunuyorsun. Hadi yalla şimdi
saçma sensin. hadi tezgahın önünü kapama. derdin büyüğü sende.
😄😄
yerim seni bak
Biz buna Türk dilinde abaza pst güzel kardeşim sapkın o. pu diyoruz
Karsktersiz canım.. zampara
İkisinden birini seçmeli.
Nasıl yani ikisinden birini seçmeli 😄 İkisi de aynı şeyler konuşmuş yazışmış sürdürmüş. Tek farkı o diğer kız biraz daha rahat ve daha eglence peşinde o da biraz o yana daha yakın kalmış sevgiliymiş gibi , arkadaşım da aşırı duygusal dsha ciddi istiyot ve ondsn dsha mesafe tutmayı denemiş gibi ama yine de aynı davranmış ikisine de.. Aynı şeyleri yazmış bide 😄 sohbet cevap vs
Bide görüşüyormuş ikisiyle sadece flort değil hani
mutlaka birini daha fazla seviyordur
ikisine de synı davranmış, mesajlar karşılaştırıldı... inanılmaz bir durum.. daha rahat olanla bi tık daha çok gezmiş o da sorgulayıcı biri değil.. duygusal olanı daha sorgulayıcı ve daha analiz eden ki onu ilfşa eden de duygusal olan zaten.. Ama aynı mesajlar aynı sohbetler.. inanılmaz yani rezalet... Böyle bir şey sevmek olamaz.. Rahat kadınla tatildeyken duygusal olanla da konuşuyor kızın gözünün önünde.. hani aşırı manipülatif bir kişi..
Duygusal olan kazanır.
Neyi kazanır acaba... sizce? Tam anlamda düşüncenizi anlamak istedim..
Duygusal olarak hissettiği kıza gider.
Adam duygusallık hissetmiş mi bilmiyorum.. ve kimin için çünkü 2li oynamış baya...
Duygusal olan kızı ona her şey söyleyip engelledi. Diğer kıza da anlattı o kız da ardındsn engelledi onu. burada her şey bitti.
Erkekler hiç şaşırtmıyor
yani..
ikiside sevgilisi mi
Rahat olan kızla sevgilisi olmuş gibi daha rahat gezmiş eğlenmiş.. ordan da duygusal olana yazmış...
Duygusal olana da söz vermezse de duygulardan dolayı daha mesafeli dursa da aynı davranmış.. Mesajları davranışı vs karşılaşınca aynı.. inanılmaz.. rezalet..
Rahat olan bir şey bilmiyormuş zaten.. duygusal olanı onu sık sık sorgulamış hesap istemis ve adamı ifşa etmiş.. sonra da o kızla paylaşmış.. olay bu..
Gurup yapmayı sever
Zampara abi 🤣
Evet Hemde nasıl😂
Fantezi
sana gurban olsun..
Yaşlar kaç ki
37 kendisi
Ben değil. Duygusal olan 29 yaşında onu daha mesafeli tutmuş. Diğerisi daha rahat olanla ilişkisi surdurmuş gibi sevgili olrak ama ikisine de aymı davranmış soz verse de vermezse.. tek farkıysa o duygusal olandan biraz daha temkinli davranmış gibi.. Büyük ihtimalle yüzeysel ilişki istiyor diye rahat eğlence? Biz de anlamadık
Ay allahım ben konu değilim 27 var bende. Biz de anlamadık arkadaşımla yani. Bunları bilmiyorum pek tecrübem yok anlayamadım sorayım dedim. Kendisi 29 adam 37
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ay canım, bu gerçekten kafa karıştırıcı bir durum! 🤔 Böyle davranan biri genellikle tutarsız ve ne istediğini tam olarak bilmeyen biri olabilir. İki tarafa da aynı şeyleri yazmak, derinlerde kendi duygusal boşluklarını doldurmaya çalıştığının bir işareti olabilir. 😒
Belki de macera arayışında ve bu yüzden her iki taraftan da bir şeyler kapmaya çalışıyor. Ama unutma, bir kişinin gerçek niyetlerini anlamak için zaman ve dikkat lazım. Sen de kendi değerini bil ve bir daha kendini böyle bir durumda bulmamak için daha dikkati ol.
Sen bu durumu yaşadın mı hiç? 🤔