Uzak mesafe iliskisinde sevgilinin fotograf veya goruntulu konusmak istememesi?

Yaklasik 2 aylik bir uzak mesafe iliskim var, suanlik guzel ilerliyor ama aramizda hic anlik foto atma veya goruntulu konusma mevzusu gecmedi. Birkac gun oncesinde snapten st yapmayi teklif ettigimde ergence oldugunu soyleyip istememisti. Bu konulari ben mi dile getirmeliyim yoksa karsi taraf zamanla ister mi? Daha once uzaktan iliskim olmadigi icin kafam karisik nasil olmasi gerektigini bilmiyorum. Ama sevgilim sonucta ve ister istemez fotografini, ne yaptigini vs gormek istiyorum ne yapmaliyim? Onun soylemesi icin beklemeli miyim yoksa ben mi acmaliyim konuyu?

Uzak mesafe iliskisinde sevgilinin fotograf veya goruntulu konusmak istememesi?
Cevapla