Amacını belli ettin diyip konuşmayı kestim?

Daha dün akşam tanıştık konuşuyoduk normal bugün numaramı istedi bi kaç kere vermedim kendisi için ten uyumu önemliymiş yok kıvrımlarımı kalçalarımı merak ediyomuş sevgili olursak bişeyler yaşamak istiyomuş ilerisi olmasa da bişeyler olsun istiyomuş bende olmayacağını öyle beklentileri varsa konuşmayı başta kesmek en mantıklısı dedim bana belki buna göre şekillenecek hayatımın kadını olacaksın falan filan dedi konuşmayı kestim direk çok mu arıyosun böylelerini diyeceksiniz ama inanın aramıyorum kendileri çıkıyo
Amacını belli ettin diyip konuşmayı kestim?
Cevapla