Sevgilimin ve iş arkadaşnın mesajlarına denk geldim kız bildignz yürüyor sevgilim de gülüyor falan?

Ondan sonra araya soğukluk girdi ayrıldık tabi sevgilim ben o kıza bakmam vs dedi neyse 1 aydır ayrıyz bugün o kızla instada takiplestgni gördüm yani ayrıldıktan sonra takiplesmsler aradım sordm iş arkadaşyz dedi sanane sizce bu yaptığı hoş bir şey mi?
Güncellemeler
1 yıl
Yazdığınız yorumları ona atacam başka türlü kabullenemiyor çünkü
Sevgilimin ve iş arkadaşnın mesajlarına denk geldim kız bildignz yürüyor sevgilim de gülüyor falan?
Cevapla