Avrupa’da yakışıklı ve efendi bir erkek red yemezken , Türkiye’de neden yer?

Kızlarımız tipsiz abazalara alışık olduğu için mi?

Avrupa’da yakışıklı ve efendi bir erkek red yemezken , Türkiye’de neden yer?
Cevapla