Çok mutsuzum nasıl geçer çok yorgunum sevgilimdee yok?

Keşke sevebilicegim ve benide sevecek biri olsaydi ailevi olaraktan cok baskı filan var sevgilim olsun istiyorum ama nasıl yapicam onuda bilmiyorum annemin yaşattığı kötü olaylar yüzünden anksiyete oldu o yüzden yüzyüze filan yapamadim sevgili nasıl yapabilrim başka şekilde
Çok mutsuzum nasıl geçer çok yorgunum sevgilimdee yok?
Cevapla