Pişman olmuştum zaten ama yine de o konuştuğum çocuğu çok özlüyorum birdha onu hiç göremeyeceğim?

Benim konuştuğum biri vardı sevgili değildik daha ama hoşlanıyordum olma yolundaydık kendisi bir ara konuşmayı kestik tekrar diye bir soğukluk vardı bir sağlıksal soruna laf söyledi gibi gelmişti de öyle olmadığını söyledi esas olarak ben bu çocukla konuşurken gidip eski sevgilim aklımı çeldi ve onla buluşmuştum şu an hiçbiriyle de değilim asla böyle biri değilim aksine safım yani hemen kanıyorum. daha sonra o konuştuğum çocuk bu olaydan Bağımsız bana haksızlık etti soğuk yaptı bitirdi hep aklıma takılır ben karma mı yaşadım diye başta ben çocuğa yüz vermiyordum beni üzdü bıraktı diye öyle bir taktım ki kafayı hep niye niye kendime soruyorum ama tahminimce asıl o başkalarıyla konuşuyor hayır asla dedi ama ne bileyim
Pişman olmuştum zaten ama yine de o konuştuğum çocuğu çok özlüyorum birdha onu hiç göremeyeceğim?
Cevapla