Eski sevgilim neden böyle yapıyor sizce soruyu okuyanlar yazsın cevap 👽?

3 senelik ilişkim 3 ay önce bitti. Ayrıldıktan sonra 1 kez muhabbet ettik daha konuşmadık. Şimdi storylerimi beğenmeye başladı. Telefon numarasını değiştirdi bana yeni numaram diye mesaj attı. Geçen o da paylaştı ben beğendim mesaj attım konuştuk. Çok fazla ilgiliydi bana karşı. Özledim dedi ama barışmadık tabi. Dün gene story attım 2 tane benım selfie olan fotomu beğendi sadece. Neden böyle yapıyor sizce? Özledim vs diye videolar falan paylaştı ki bunlar story beğenmeler pek tarzı da değildirde. Arkadaşlarım aklı sende unutmamış yoksa böyle davranmadı falan diyor ama ben çözemedim.

Eski sevgilim neden böyle yapıyor sizce soruyu okuyanlar yazsın cevap 👽?
Cevapla