Bir seyi cok isteyince mi olur yoksa oluruna birakirsak mi?

Hayatimizda gerceklesmesini cok istedigimiz birseyin pesinden kosup ugrasirsak mi gerceklesir yoksa hic umursamayip oluruna birakirsak mi?
Bir seyi cok isteyince mi olur yoksa oluruna birakirsak mi?
Cevapla